VegarVS Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 endelig kom du ut med prosjektet ditt fredrik! få ronny til å få sendt deg noen videoer han har fra når du var ute å kjørte på streetmeet`n!! kan love dere at denne er utrolig frisk! men ikke kkurat nå da den ene turboen raste.. åssen ligger det an med det nå da ??
VegarVS Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 bilen skal nå ha fått et nytt turbosett + chip! tror nok den blir å se på rudskogen neste år
VegarVS Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 ligger filmer av denne på facebook å youtube tror jeg.. søk på videoene til ronny erlingsen på facebook..
rakett Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 gidder du å legge ut linkene her? Bilder også.
VegarVS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 er ikke bra kvalitet, men dere ser jo hva den er god for
Endre Hånde Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 hmm, ser ut til at den sliter med dårlig feste! Rimelig slapp fremdrift...
VegarVS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 hmm, ser ut til at den sliter med dårlig feste! Rimelig slapp fremdrift... det tar vi som ironi
VegarVS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 som sagt, så var det filma med en gammel klein mobil! hadde du sett den in real action, så skulle du fått se å godt den går.. her er det jo meningen å burne..
Endre Hånde Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Litt av poenget var jo nettopp det at det ikke er spesielt imponerende å stå som en poppende røykmaskin.. Om han får filmet den på en bane med skikkelig kjøring, så hadde jeg kanskje blitt litt mer imponert..
VegarVS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 det å få putta den motoren i den bilen er vel igrunn imponerende i seg selv.. syntes jeg ihvertfall
|Ole| Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 det å få putta den motoren i den bilen er vel igrunn imponerende i seg selv.. syntes jeg ihvertfall Einig, godt jobba seie eg! Dokke får lage ein akslerasjon video til sommarn igjen
VegarVS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 det å få putta den motoren i den bilen er vel igrunn imponerende i seg selv.. syntes jeg ihvertfall Einig, godt jobba seie eg! Dokke får lage ein akslerasjon video til sommarn igjen se der ja blir nok en del filming av denna bilen til sommeren igjen tenker jeg ja
T.H.O Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 hmm, ser ut til at den sliter med dårlig feste! Rimelig slapp fremdrift... Du er sikkert en sånn bedreviter som syter å klager på alt rått som andre eier. Hvis du bruker øya og ørene litt så ser du vel at meninga ikke er å ha best framdrift i den videoen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå