Gå til innhold

E 30 med supra 2jz gte motor! MANGE NYE BILDER

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm, ser ut til at den sliter med dårlig feste! Rimelig slapp fremdrift...

Du er sikkert en sånn bedreviter som syter å klager på alt rått som andre eier.

Hvis du bruker øya og ørene litt så ser du vel at meninga ikke er å ha best framdrift i den videoen eller? :roll:

+1 :lol:

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Litt av poenget var jo nettopp det at det ikke er spesielt imponerende å stå som en poppende røykmaskin..

Om han får filmet den på en bane med skikkelig kjøring, så hadde jeg kanskje blitt litt mer imponert..:)

ikke alle som vil kaste bort tid og penger på sure norske baner.. mye tøffere med showkjøring som dette. Rå lyd :twisted:

For det andre så ville den mest sannsynlig fått m3'n din til å fremstå som en tråsykkel.

Skrevet
Litt av poenget var jo nettopp det at det ikke er spesielt imponerende å stå som en poppende røykmaskin..

Om han får filmet den på en bane med skikkelig kjøring, så hadde jeg kanskje blitt litt mer imponert..:)

ikke alle som vil kaste bort tid og penger på sure norske baner.. mye tøffere med showkjøring som dette. Rå lyd :twisted:

For det andre så ville den mest sannsynlig fått m3'n din til å fremstå som en tråsykkel.

hehe..kult med positive tilbakemeldinger for fredrik.. dumt at han er så lite aktiv her!! #-o

Skrevet

Deg om det, jeg er av en annen oppfatning.

Jeg har forøvrig ikke dratt noen sammenligning mot noen M3, men jeg liker jo tråsykler så det er helt greit.

Skrevet

her er jeg faktisk enig med Endre hånde...

Filmen var rett og slett utrolig ræva... jeg fikk ikke noe inntrykk av potensialet i bilen, bortsett fra at den lagde noe mere røyk enn det min originale 325 gjør i 2 gir med burning.

Hadde han 3 giret der? 3 gir på supra kassa er ikke så veldig høyt, og ganske lett å burne i...

På e30en min med 3,8 M5 motor kan jeg starte stillestående i 3 og burne avgårde på turtallsperra... Uten å bremse.

Jeg hadde forventet mye mer av en e30 med 2JZ enn den dårlige burnouten der, filmen og kjøringa imponerte ihvertfall veldig lite :)

Skrevet
her er jeg faktisk enig med Endre hånde...

Filmen var rett og slett utrolig ræva... jeg fikk ikke noe inntrykk av potensialet i bilen, bortsett fra at den lagde noe mere røyk enn det min originale 325 gjør i 2 gir med burning.

Hadde han 3 giret der? 3 gir på supra kassa er ikke så veldig høyt, og ganske lett å burne i...

På e30en min med 3,8 M5 motor kan jeg starte stillestående i 3 og burne avgårde på turtallsperra... Uten å bremse.

Jeg hadde forventet mye mer av en e30 med 2JZ enn den dårlige burnouten der, filmen og kjøringa imponerte ihvertfall veldig lite :)

vel, ikke er det skilter på bilen, derfor kan han ikke kjøre så langt og imponerende på en smal og kort vei.. derfor ble det burning.. og kvaliteten skal jeg være enig i, for er filmet med en gammel k75oi eller noe sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...