Larsenn Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 som sakt så ønsker jeg kjøpe bilige vinterdekk til kona sin bil må verfall holde en sesong til.ta konakt vis du vil selga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Hei du. Jeg har fine 15" originale alufelger. Men dekkene er slitt. Felgene vil koste 1.200 kr. Kjøper du nye dekk blir ikke prisen så høy likevel. Da viser du at du virkelig er glad i kona di.(det høres kanskje tvilsomt ut hvis hun kan klare seg med halvgode dekk....bare en spøk) En dekkforhandler annonserte i går 50% avslag på en del vinterdekk. Kan høre hvor mye nye dekk vil komme på. Bor i Stavanger, så det er jo ikke langt unna. Og kjører du i tilfelle ned her, kan jeg bytte om felgene for deg. Ellers er det mulig for meg å levere felgene til Skudenes fergen. Eller sende med Kystbussen til Haugesund. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå