Gå til innhold

Godkjenne 60/40 på e30?

Østgaard
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo.

Monterte i sommer 60/40 supersport senkesett fra Gs. Jeg har tuv papir på det, og skal få tatt 4-hjulskontroll og lysjustering. Men lurer på om noen her har fått godkjent så pass mye fremme på e30 før?

Er snakk om e30 toruring. Fire syl...

Skal vell vere 11cm under bunnpanna/laveste faste punkt. Noen som har peiling på om det går and å bytte motorfester eller noe, slik motoren går lenger opp?

Eventuelt om det er lov å bruke gummiklosser mellom fjerene på kontroll på biltilsynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eno berre og fare opp på biltilsyne og høre da? Ta me dej papira på senkesette og hør me dei ka dei kreve for att bilen skal gå gjøna :D Sigve her foresten.. Kjøpt mej nye e30, so blir litt kjiking på forum igjen :D
Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg.

2. Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt urelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eno berre og fare opp på biltilsyne og høre da? Ta me dej papira på senkesette og hør me dei ka dei kreve for att bilen skal gå gjøna :D Sigve her foresten.. Kjøpt mej nye e30, so blir litt kjiking på forum igjen :D
Spørst om jeg må det ja... Spurte en annen gang, men da var det ingen som viste noe:P

Ja såg det. Må legge ut prosjekt da :D Plana om å ta den i bruk etter den er ferdig da? :wink:

Edit: Sjå der ja, var prosjekt alle rede:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da har jeg fått Godkjent senkesettet. Det var egentlig ikke noe problem.

Var nervøs for at den var for lav, iog med folk snakka både om 7 og 11cm på lavaste festepunkt. Min er jo under 7cm. Men kontrolløren nevnte ingen ting, så da var de best og holde kjeft :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...