bmw_frantz Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 har 2 eller 3stk m20b25 LMM.. radiator 2.5 24v girkasse gått 190000.. 2500kr fanger med spredere lykter foran og bak hvite blinklys foran og på siden grått comfort skinninteriør med armlener 3000kr instrument osv div taklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 blir av bildene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreland Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 har bilen tåkelys? i så fall lurer jeg på hva du skal ha for tåkelysbrakketene, og ellers alt som trengs for å feste dem til fangeren (lysene har jeg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Er M50 motoren non vanos? Hvis den er, selger du deksler av den eller bare komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 har bilen tåkelys? i så fall lurer jeg på hva du skal ha for tåkelysbrakketene, og ellers alt som trengs for å feste dem til fangeren (lysene har jeg selv) ja den har det, men mulig frontfanger og bakfanger er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Er M50 motoren non vanos? Hvis den er, selger du deksler av den eller bare komplett? er ikke vanos, men har planer om å overhale den å sette på snurre.. men hvis jeg får taki en e34 525 uten vanos, som er rustfri å bra, så kan jeg selge motoren.. bare å skrike ut hvis noen vet av en bra 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weddingdressesunnf Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 The most beautiful, attractive, Elegantly cheap wedding dress! http://www.weddinggownswholesale.com/ Don't miss this chance! once you sign up on this web, you can get 10usd for you. our website accept 7 day refund, 30 days exchange. and cheap price for good gowns. you only give us your size details, and your idear of the best wedding dress. we will help your dream come true. Come on, you will be the beautiful bride! wholesale wedding dresses from http://www.weddinggownswholesale.com/ choices for checking fabric before purchasing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 fått tatt bilde av det gråe skinninteriøret i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 åffer kommer ikke bildene opp a? har jo lasta dem ned 2ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 prøv på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 denne må limes på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Har dempere som passer 518 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå