Julianv Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Hei. Har en periode nå prøvd å få solgt bmwen, men har faktisk ikke fått en eneste mail eller telefon. Er en e34 525ia 24v med 414 på telleren, men motor og gir er bare gått 160-170 000. Er litt smårust på kanaler, men ingenting farlig. Motor og gir er i utmerket stand og er masse nytt som vannpumpe, radiator, termostat, toppdekselpakning, plugger, plugghetter, olje/filter, bensinfilter, luftfilter. Følger og med drivstoffrør og alt som trengs for å få bilen i strøken stand (minus et hjullager bak som begynner å bli på tide å skifte). Jeg har prisantydning på 25 lapper, og jeg syns ikke dette er så alt for ille? Er det bare feil tid på året, eller er det for dyrt? Forstår ingenting.. Ser jo flere her som har solgt tilsvarende biler for nesten 40 lapper på under en uke. Hva mener dere den er verdt? Mvh Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Hvis du har papirer på km stand på motor og gir, så skal ikke 25 være noe upris så lenge bilen ser grei ut å er i kurrant stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Har ikke noe papirer nei, men fikk sett det av tideligere eier fra delebilen han tok det fra. Er ingen tikking eller ulyder i motor og den girer helt fint uten sluring eller tullball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Ok. da er det nok Km-stand som skremmer. Hvis du ikke har papirer på at motor er byttet så er det nok det som gjør til at folk tviler tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 km som ikke kan dokumenteres kan jo skremme vekk litt folk. Men anbefaler masse gode bilder.. Det selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Kan også hjelpe å legge ved en komp-test på motor. og evt en tilstandsraport på hele bilen. men spørs jo hvor mye bry du gidder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Hehe ja tipper det. Jeg tenkte faktisk ikke over at km stand kunne bli et problem når jeg solgte bilen igjen, pga den er i såpass grei stand. "Rustmannen" min sa at han aldri hadde sett en bmw som var gått så langt med så lite rust Han hørte over motor og sjekket standen på bilen og ga meg klarsignal for kjøp, og sa at det var ingenting som tydet på at motor var slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå