Gå til innhold

Hva syns dere er rett pris for bilen min?

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en periode nå prøvd å få solgt bmwen, men har faktisk ikke fått en eneste mail eller telefon. Er en e34 525ia 24v med 414 på telleren, men motor og gir er bare gått 160-170 000. Er litt smårust på kanaler, men ingenting farlig. Motor og gir er i utmerket stand og er masse nytt som vannpumpe, radiator, termostat, toppdekselpakning, plugger, plugghetter, olje/filter, bensinfilter, luftfilter. Følger og med drivstoffrør og alt som trengs for å få bilen i strøken stand (minus et hjullager bak som begynner å bli på tide å skifte).

Jeg har prisantydning på 25 lapper, og jeg syns ikke dette er så alt for ille? Er det bare feil tid på året, eller er det for dyrt? Forstår ingenting.. Ser jo flere her som har solgt tilsvarende biler for nesten 40 lapper på under en uke.

Hva mener dere den er verdt?

Mvh Julian :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja tipper det. Jeg tenkte faktisk ikke over at km stand kunne bli et problem når jeg solgte bilen igjen, pga den er i såpass grei stand. "Rustmannen" min sa at han aldri hadde sett en bmw som var gått så langt med så lite rust :P Han hørte over motor og sjekket standen på bilen og ga meg klarsignal for kjøp, og sa at det var ingenting som tydet på at motor var slitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...