E30TurboTouring Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Skal kjøpe coilovers til våren tenker jeg, og lurer på hva som anbefales? Har sett på både Kw V3, Bilstein PSS9 og såvidt litt på Spax SRX, noen som har erfaringer?
hardrocxsludge Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Skal kjøpe coilovers til våren tenker jeg, og lurer på hva som anbefales? Har sett på både Kw V3, Bilstein PSS9 og såvidt litt på Spax SRX, noen som har erfaringer? Ville landa på FK . som han nevner over her ! Bra kvalitet, og det flår ikke lommeboka ! har ganske mange bekjente som kjører med FK og sier dette er veldig greit å godkjenne hos BT også . mens det kan være mer vrient å få godkjent andre merker . har aldri hatt FK selv, men har stort sett bare hørt positivitet rundt det . Joakim
LianLi Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Siden det er en M ville jeg selv godt for PSS9 eller KW for best mulige kjøreegenskaper. Vent til GS har kampanje så er det overkommelig pris på PSS9 værtfall.
gokart88 Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 noen her som har noe erfaringer med disse http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4127 tenkte på og ha dem på e36. hva må til for og få det kodkjent? tuv papirer og 4 hjuls kontroll?
-Erik- Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 de du linket der er ikke godkjent for m3 så det hjelper ikke med 4hjuls kontroll da.
slett bruker Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 de du linket der er ikke godkjent for m3 så det hjelper ikke med 4hjuls kontroll da. ok, er ikke m3 jeg har da hehe
gatebil76 Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 godt tips...ved montering bak så forsterk dempertoppene... selv om du velger fjærer bak med støtdemper.. min erfaring er at med hardkjøring så jobber mutter seg igjennom skruehull til dempertopp.. virker som om at med fjæring opp så slår de seg gjennom...
Arban Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Slenger meg på denne. sitter selv å vurderer Bilstein B16 til min E36 M3, ser på GS at det senker max 50 mm.. er ikke det noe lite? Noen som har gode erfaringer med B16 til E36? Har et K sport coiloversett per dags dato, Men vil tro det senker mer enn 50mm. Får man dette stivt? K sport stivt? kjører på noen RC 090 8" brede med 20 innpress, skal det være lavt er jeg avhenging av at det er stivt da felgen går i kant med hjulbuene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå