e`30 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Da var ny e30 på garen. En 2 dørs 320i, er såklart facelift. Bilen er rød. Litt om bilen. - Sportstoler, i bra stand. Liten rift på 4-5 cm. - El-ruter. - Takluke. - Servo. - Varme i seter. - Godkjent senket 60/40. - Dempere med justering på hardheit. - Dempertårn Stag framme. - Simons effektanlegg. Det negative med bilen er. - Våre innbrudd, så er litt inntrykt rundt låsene. - Rust nedom bakfonger ved slepeauet. - Rust rundt bensinrøret i hjulhuset. - Gåen girkasse. 2 gir. - Muligenst rådebank. - Panser går ikke opp Dette er det jeg kommer på i farta Bilen er ganske matt i lakken, men det tenker jeg kommer seg med rubbing og polering. Har såvidt begjønt og kjøpe inn noen deler, som. - M-tech 2 front. - Touring skjørter. - Borbet a 9x16. Ting jeg må få tak i. - Plastplaten mylla baklyktene. 88+ - Grøftlys. 88+ - Clean bakluke uten hull til vinge. - Nytt skinn etui til gir og brekk. - Ny girkule. - Shadowline lister. Dem på bilen er lakket. - Hjerne til 325i 88+ ( Kan godt vere med chip ) - Kommer ikke på mer i farten. Kommer nok opp med mer. Treenger mye mer deler etter hvert. Men kan ikke jer så mye fordi jeg opererte ryggen for nesten to uker siden. Så ting tar tid i starten. Men nok om det Mener da denne bilen er ett godt utgangspont. Så planen var og få på m-tech 2 fronten, touring sideskjørta og borbet a felgene. Og så prøve lakkrens og så polere bilen og se om den blir noe londe grei i lakken Motor og gir skal ut og inn med b25 Har en motor på hand som skal inn. Har noen bilder av bilen. Men det er dårlige bilder. Men kommer mer etter hvert som jeg får jort noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Trenger ny bakluke fordi den er bulket. Får en ny uten hull til vinge. Sto en m-tech 1 vinge på bilen som er til salgs og. Bare og by på den Skiftet også baklyktene. Var så stygt helt svarte Mangler plastplaten mylla lyktene. Noen som vil donere vekk en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Ser kjempe bra ut! Ver flink med bilde oppdateringer, så blir dette spennende lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Takktakk Skal legge ut mest mulig bilder. Men blir slapt første vekene for ryggen min må ver i ro etter operasjon. Men kommer seg kjapt. Her er forsten ett bilde av gamlebilen min. Angrer på jeg solgte den i fjord. Solgte den til en kompiss som og er på forumet. E30 320i 88 mod med 2.5 motor. Facelift og shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Har fått lakket M-tech 2 fongeren Bilde var litt uklart og såg nesten litt oransj ut, men den er i bilens farge. Felgene som skal brukes. 4 stykk borbet 9x16, som trenger litt pleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Ser bra ut dette! Forsett å hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Kommer bilde om en liten stund når jeg har såtte sammen fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Planer om å gjøre noe med eksospotta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Skal i med ny motor neste månde. Så eksosen skal bli festet skikkeli når jeg har fått i den motoren. Eksosen skal vertfall ikke stikke slik utom Blir bare en vanli m20b25, nyoverhalt med kvasskam og grenrør. Noen som vet om det er mulig og bruke simons effektanlegge frå m20b20 på b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Da va fronten ferdi. Men mangler grøftlys, så bare sifra om noen har noen til salgs Dårli bilde. Mobilkamra, 8,1 mpg men blir dårli fordi. Så beklager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Sjå der ja Blir nokk bra dette 9x16 rundt hele? Hvor fikk du tak i de? Hvilket impress? Kom seg myye med nye baklykter Legger inn noen bilder av bilen for noen år siden, da vi prøvte noen felger jeg hadde liggande. Si ifra om jeg skal fjerne de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Takker Kjøpe dem med `fte` på forumet her Jaa, di er 9x16 alle fire. Er temmeli sikker på dem er et15 Sjå der ja. Var i mye beire stand på det bilde. Våre innbrudd i bilen så bakplaten er benda og noe lite rust ned om bakfonger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 har nå kappet ut mye av bakplaten. Og bestilt ny. Skifte delen mylla lyktene og opp med låsen Og tatt noe rust nedom fonger, inn til hjulbrønnen. Kan ta noen bilder når jeg har våre ute og kappet ut siste delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ble bra med den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Ja, det såg heilt greit ut Henger kansje litt på midten, så får henge den skikkeli opp etter hvert. Håper på og få touring skjørtene i morgen og prøve di på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå