Grovkak Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Styling selges grunnet at jeg ødela frontfangeren min så skal kjøpe orginal deler nå. Det som selges er: - Seidl spoiler med bremselys | Solgt - Seidl sideskjørt - Seidl bakfanger, Har en liten lakk skade, en liten flekk som mangler lakk ellers er den helt fin. Kom med bud Er det noe kommenter her eller send pm Der er sideskjørtet Der er bakfangeren Der er spoileren Derfor selges ikke frontfangeren
Grovkak Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 HeiaHar du de tinga ennå?? Heisann, jess har det enda vettu
Agnar Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Heisann.. Jeg prøvde meg på en PM, har du mottatt den??
pondus_4 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 hmm den så finere ut når eg bygget den bilen. du må ta vare på den
Grovkak Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 hmm den så finere ut når eg bygget den bilen. du må ta vare på den Vel vet ikke om det var du som har montert senkesettet på den men, ifølge gsbildeler så var den ene demperen forran feilmontert så den er gåen:P Tar nok var på bilen, men har bare uflaks:P Akkurat fått bytta ledningsnett på den nå for det blei kortslutning. Å har fått tak i orginal fanger bak å forran så nå blir bilen orginal å spoileren er tatt av så det er ikke noe handlevogn mer:P Btw, byttet du reg reim når du skifta motor i bilen?
pondus_4 Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 for det første så er det ikke reg reim på den, men eg og hadde for det meste spoileren av:P eg satt den bare på når eg solgte den og tok bilder til anonsen:P det me demperen vet jeg ikke. men bilen har joh gått 2år me de demperene, så det må no ikke være så gale. var bare noe billig greier uansett, koffor har du kjøpt orginalt til den då eg har joh komplett m5 fangerer og side skjørt til den som sto på den:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå