Gå til innhold

solgt. kan slettest...

sector59
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, ny her på forumet! Traver på bilforumet;) Tenkte jeg skulle få bort 94 Audi 80'en til fordel for 80 talls grombil med 4wd som jeg kan kjæle med. Derfor meeeget interessert i vogna di!

Venter spent på flere bilder!

Imellomtiden spør jeg deg: I hvilke Skjold holder du til? Mange steder i Norge som heter det fant jeg ut etter et raskt søk på gulesider:P Og har du de fremre drivakslene? Så dem kostet endel på koed.no...

Mvh

Hans J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny her på forumet! Traver på bilforumet;) Tenkte jeg skulle få bort 94 Audi 80'en til fordel for 80 talls grombil med 4wd som jeg kan kjæle med. Derfor meeeget interessert i vogna di!

Venter spent på flere bilder!

Imellomtiden spør jeg deg: I hvilke Skjold holder du til? Mange steder i Norge som heter det fant jeg ut etter et raskt søk på gulesider:P Og har du de fremre drivakslene? Så dem kostet endel på koed.no...

Mvh

Hans J

5574 Skjold (vestlandet) nei har ikke fremre akslinger.

Presterte å glømme kameraet i går, men bilder kommer senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte Skjold garnison langt oppi nord:P Godt bilen ligger litt mer sentralt. Har en fyr som evt kan stikke innom, sjekke den ut og handle som bor i Sandnes, da jeg bor ved Gjøvik.

Kun akslingene som trengs? Blir 6000kr for å få 4 hjulstrekken i gang igjen. Hvordan er jobben med å fjerne drivakslingene gjort? Har ikke sett under en ix før, så vet ikke helt hvordan det er bygd opp;)

Hvem har lakkert bilen og hvor godt er denne jobben gjort? Inn ved dører, motorrom osv?

Skal ha meg et godt utgangspunkt til en bil som fortjener å bli tatt godt vare på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte Skjold garnison langt oppi nord:P Godt bilen ligger litt mer sentralt. Har en fyr som evt kan stikke innom, sjekke den ut og handle som bor i Sandnes, da jeg bor ved Gjøvik.

Kun akslingene som trengs? Blir 6000kr for å få 4 hjulstrekken i gang igjen. Hvordan er jobben med å fjerne drivakslingene gjort? Har ikke sett under en ix før, så vet ikke helt hvordan det er bygd opp;)

Hvem har lakkert bilen og hvor godt er denne jobben gjort? Inn ved dører, motorrom osv?

Skal ha meg et godt utgangspunkt til en bil som fortjener å bli tatt godt vare på:)

Kun akslingene ja. Dem er kapte... Har ikke skrudd på ix jeg heller, men ville rekna min 3 timer i bukk for å få fwd igjen.

Lakert hos godkjent oppretter/lakerings verkstad. Tror bare den ble lakert utdendig siden det var samme fargen, men skal sjekke å ta bilder om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på bilder;) Hvorfor selges bilen? Virker litt merkelig med total renovering til 50 lapper og så skal den selges med noen skavanker til en lav pris (siden du er seriøs med et bud på 30)?

30000 var uten eu godkjenning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ønsker du for bilen?

Det ser ut til at jeg skal bytte ned en kar her på forumet, han har lagt ut sin til 55000.

Men du kan komme med bud tilfelle det ikke skulle bli noe av.

bud over 40000 blir vurdert... Med årsavgift betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...