Martin-D Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Hei, nå i vinter har vifta begynt å dure \ lage rare lyder, lydene kommer og går, og begynner å bli rimelig irriterende, noen som vet hva som kan være gæli? Dårlig kulelager, hele vifta som må byttes?
Sir Hofstad Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Kan være dritt osv, men i prosessen ville jeg byttet vifta.
Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Er det noen stor jobb å gjøre dette? Dyrt for ny vifte? Blåser bra og alt det der, men er ulydene i den som plager.
Sir Hofstad Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Vanligvis ikke noe problem å bytte. Har vifte til deg jeg.
Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Nice Evt pris på den? Skal sjekke litt etter dritt i vifta først, men gir lyd fra meg!
Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Har letet litt rundt etter en diy for bytte av vifta på e34, har funnet en som gjorde det på e38, satan Er det like mye på e34 gjør jeg det ikke selv
aottesen Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Fytti h***ete.. Skulle før kjøpt ny bil, fremfor å gå løs på det der..
pelle123 Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 På e34 bytter du vifta fra motorrommet. Ligger rett bak en vegg/deksel som kan skrues vekk i bakkant av motoren. Er litt kinkig å komme til alle skruene og få vekk denne veggen. Men etter det er det plankekjøring. Tar bare vekk eit avrunda deksel og du ser rett på vifta som er festa med eit stag du kan vippe vekk. Koble fra 2 ledninger og vips så er den ute.
Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 På e34 bytter du vifta fra motorrommet. Ligger rett bak en vegg/deksel som kan skrues vekk i bakkant av motoren. Er litt kinkig å komme til alle skruene og få vekk denne veggen. Men etter det er det plankekjøring. Tar bare vekk eit avrunda deksel og du ser rett på vifta som er festa med eit stag du kan vippe vekk. Koble fra 2 ledninger og vips så er den ute. Kjempefint, takker for godt svar! Lager isåfall en DIY om jeg gjør detta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå