Azeton Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Er det normalt at den svarte plastikk tingen skal sitte så forbanna hardt at lykta deler seg? Varmet den opp lenge sånn i tilfelle det var frost. Men det var det nok ikke.. Noen gode triks for og skifte lyspære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 på hovedlyktene? skal da ikke være værre enn å vri plasthetta noen grader mot klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Hovedlykten som har langlys. Det var ikke så lett som og vri den litt mot klokken sitter som limt. Skal ta noen bilder så dere får se hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 kan være at man måtte presse den inn og vri, men antar det er det du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Det er ikke frosset? Skal bare vir mot klokka til den løsner, og dra den rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Ville tro at 1 time med hårføner tiner det meste. Skal "bare".. Problemet er at det ikke er her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg gjorde nettopp dette på min E34, før jeg solgte den. Mistenker at de langlyspærene har sittet der siden tidenes morgen, og derfor at plasten har "grodd" fast. Skaff deg også noen nye pakninger, da disse er morknet til støv i det dekselet løsner. Jeg har ikke mer tips å gi enn følgende: Bruk alt du har av makt, de løsner til slutt ..! Hvis du ikke får det til, finn den største bølla du vet om og fortell han at han er en kjerring om han ikke får til å vri rundt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Tja, det du kan risikere med å ta i alt du makter er å vri i stykker lykta. Gjorde det på det ene lyktesettet jeg hadde på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Den ene lykta er allerede vridd i stykker. Så holder på og demontere den. Den andre lykta skal jeg demontere og få varmet den ganske kraftig og prøve igjen. Slik er det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå