Gå til innhold

Verdien av S6S 420G? ("Getrag 420")

Schummi
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av av utenlandsk E39 540 for å få litt mer utstyr på bilen min.

Alt annet enn interiør/utstyr blir nok solgt videre etterhvert, og sitter da å lurer på om jeg bør gå for man eller aut gir?

Sitter en 6 trinns man i disse, identisk med E39 M5, E38 740, E36 M3 3,2, E46 M3 osv..

De manuelle jeg har funnet ligger +- 5000kr høyere i pris, men er dette noe man vil få igjen i merverdi kontra en aut ved et evt. salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jo skulle jeg brukt motor og gir selv hadde jeg ikke vært i tvil, 540 med manuell må jo nesten smake av "M5-light" 8)

Mens siden jeg kun skal ha utstyret på bilen, må det tenkes litt økonomi også..

Ingen som har en formening om hva en slik kasse i god stand er verdt?

Er 10 000kr et vilt estimat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke den kassen i e36 m3 eller e46 m3 ...

Mye mulig det, bare listet opp de modellene jeg har lest på div plasser at har denne kassa..

Uansett var hovedpoenget med tråden verdien av denne kassa, ikke hvilke modeller den sitter i eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke den kassen i e36 m3 eller e46 m3 ...

Mye mulig det, bare listet opp de modellene jeg har lest på div plasser at har denne kassa..

Uansett var hovedpoenget med tråden verdien av denne kassa, ikke hvilke modeller den sitter i eller ikke..

Neivell... Men det kan jo være fint å opplyse om dette.?? Hvor kjipt hadde det ikke vært for deg om du hadde handla en e46 m3 kasse som du var sikker på passa på maskinen din, fordi du hadde lest det på et internettforum..... å så står du der å skal bygge om.. den er lei ..

Jeg gav 10.000,- for min 420g med 175.000km..

Bytt olje før du bytter kasse uansett! har mye å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...