Ole85 Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Hei Jeg hadde bilen på Eu kontroll idag og fikk 2er feil på solfilmene jeg har på siderutene foran... Noen som vet hvordan jeg kan ta ut den uten å rive den i stykker? for jeg vil bruke den etter etterkontrollen hvis det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Det er ikke mulig uansett hva du gjør. Du må nok legge ny etter kontrollen. Eller du kan få i et sett med ruter uten film som du monterer når du skal vise den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole85 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 hmm.. det blir litt jobb det da vell da driter jeg i om den blir ødelagt. River den Men har dere peiling på hvordan blinklyspærer det sitter på bilen min? en E39 520i. Det var visst hvite pærer så jeg må bytte om til gule og åssen effekt er disse pærene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg kan ikke svare på hvilken pærer som står i din bil. men hvis du har hvite blinklysglass (noe jeg regner med du har siden du fikk denne mangelen) så er det bare å dra innom en bilrekvisita butikk. (Mekonomen. cd cardic. Torshov. Biltema etc) Og si du skal ha blinklyspærer med orange lys. Du får pærer som ER orange. Og pærer som ser blank ut som blinker orange etc. Det har ingen betydning bare de blinker orange. men de med blankt/chrome glass ser penest ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Du skal ha sånne. 12V 21W (hvis det er de i hovedlykta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 han MÅ jo ikke ha de da. de som er blank/chrome som blinker orange ser bedre ut slipper det orange skinnet i blinklysene når de ikke er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå