Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Er det noen som helst måte å få bilen 1 liten cm høyere eller mer for å få godkjent den? Har TUV papirer og alt i orden, hjulstillingskontroll og alt, men eksosen stikker såvidt litt for langt ned, målte det istad.. Frykter for å måtte bestille nytt senkesett, og har kikket litt på GS sin 40\40 senk med fjører til 2900kr, er det noe brukbart? Takker for svar
Ullsokk Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Hvor mye målte den da ? Du eller biltilsyn som målte ?
ehrnst Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 min hikk gjennom selv om eksosen tok i klossen de brukte. han sa det gikk greit så lenge de fikk dratt den under hele uten at det stoppa helt. er vel 60-40 på min
Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Det var jeg som målte, 12cm klaring fra kanaler og ned, 10cm fra eksos Takker for gode svar!
Howrd Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Vil tro dette varierer noe hvor du utfører testen. min E46Ci er latterlig lav, utførte testen hos statens vegvesen namsos, fikk tips om at de ikke var så "slemme" der Camber på 2 hjul var ute med litt, men "pyttpytt" sa han bare han målte ikke høyde under bilen heller, tok det på øymål
Martin-D Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Det står vinterdekk på nå, og de er ganske ballong fra før av
Ullsokk Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Det går nok bra det. Er ikke værre enn å kjøre dit og høre hva de sier.
Martin-D Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Problemet er bare at for å komme dit så må jeg ha bilen på henger, og blir den ikke godkjent klipper de skilta på den Skal godkjennes etter EU-kontroll som ikke gikk gjennom, så må godkjenne senken og!
Howrd Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 3-4 bars trykk i dekka? Du kan ellers prøve å få tak i non prøveskilt. så slipper du henger osv. blir vel dyrere å leie henger..
Martin-D Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Når sant skal sies så har jeg faktisk ikke fylt luft i dekka på en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå