Mikael-B Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Har du servopumpe til M10 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 selger du kun releet? pris? sender du? Så du skal kun ha dette releet? Kan sende fraktfritt om du setter over penger. Hva koster slikt? Ja kun releet Er ikke sikkert på hva dette koster men tror det ikke er så dyrt brukt. Skal vi 200 kr? Hvilken nr står på releet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Dere har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 kan du sende meg bilder av e28n? Du har fått mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Mange deler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 har du alt jeg trenger for og få montert servo på min 518.? hovedsaklig så trenger jeg servo pumpe og brakett reimhjulet på motor.. har du ei komplett 2,0 blokk og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Ja det er servo på den, har alt til dette. Det var egentlig solgt, men har ikke fått noe svar fra denne karen på en stund så er litt usikker Har du servo snekke? Komplett 2l blokk har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 har ikke servo snekke liggende løs nå nei. men skal plukke ned en 520 i kveld så tar den fra den. pris på delene jeg trenger? skal ha for ei komplett blokk i bra stand? har topp og grenrør sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Du får komme med et bud, trenger vel pumpe, brakett, div slanger og beholder du da. Har vel 2 blokker som skal være rimelig bra og en som jeg heller er litt usikker på. Har selv ikke kjørt med disse. Skal du ha en å overhale eller helst en du bare kan montere å kjøre med? sistnevnte skal du få billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-peder Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Er dørene brukbare? eventuelt pris på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Er dørene brukbare? eventuelt pris på dem? Dørene på høyre side har desverre en kraftig ripe, så disse er nok ikke mye å satse på. De på venstre side mener jeg skal være bra, skal sjekke en gang til. Dersom de er bra 500,- stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Div deler blir demontert i helgen, dersom noen skal ha noe så rop ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Opp.. Mange deler igjen på bilen. Kan nevne noen: -Alt i understell, mellomaksel osv -dører venstre side, disse er bra uten rust. -Bagasjelokk, bra -div ineriør, km stand på speedo er 150k, Fram seter er bra, har blitt brukt 2 stk setetrekk per sete så er ikke slitt. -alle rutene -Er bare å spørre, bilen var komplett ,motor/gir er tatt ut(kan selges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Nei desverre. Den er ikke pen, ble skadet da jeg tok ut motoren i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå