sander1 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 hei. jeg skal muligens kjøpe meg en m5, men lurer på om noen har noen innvendinger mot dette. hvis noen gidder å gå inn på autodb, sjekke m5. så står det en i møre og romsdal. den er svart. så står det en i oppland. om noen gidder hadde jeg satt veldig stor pris på dette fortell meg hva dere mener, jeg har ikke noen super kunskap på skruing selv. På forhånd, tusen takk:) sander jordheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 e34, e39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Hvilken mod. er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 hva med å gidde å legge inn en link til annonsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sander1 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg beklager at jeg ikke "gadd" å legge inn en link. men har ikke spesielt god greie på data! men nå har jeg fått hjelp, så her er linkene. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... img5901188 og http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... img5932013 har lurt på en av de? noen innvendinger vil gjerne vite om negative ting:) på forhånd takk igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 ingen av disse er nå orginale, men skulle jeg valgt en av de hadde det blitt den rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sander1 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 hva er grunnen til det da? hvordan vet du at den svarte ikke er original? hva skal til for å få den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Eg og hadde godt for den røde den svarte har eg sett på autodb i lang tid, med mykje høgare pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sander1 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 men da burde det vere mulig å prute mer på den da? får dere noe inntrykk av at den svarte ikke er noe bra? er redd for å kjøre en bil som ikke er godkjent med motor:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 tja hvor skal vi begynne....olje lekasjer....register problemer...rust...hmmmm he he...spar litt til og kjøp noe skikkelig... Har du ikke peiling selv så blir det fort dyrt å ha m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå