Hansee Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Jeg fikk med bare med én nøkkel når jeg byttet bil sist. Dro derfor innom Bilia som kunne flagge med at de skulle ca 2000,- for en nøkkel til min E61. Er dette eneste måte å få en reservenøkkel på, eller finnes det alternativer?
Ellingsen B. Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Fås kun av BMW ja. Jeg måtte også punge ut med 750,- for nøkkel til e36. Nøkkel til bil uten sentrallås, men fikk du kun med 1 nøkkel til E61'n via forhandler? Da ville jeg egentlig spurt de først. Hvorfor er det bare en nøkkel?
Hansee Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Privatkjøp. Forrige eier fikk også bare én nøkkel og fortalte at forhandleren hadde rota.
Andycam Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Husk å deaktiver evt andre nøkler enn den/de du har ved kjøp av ny. Ellers kan i teorien en eller annen gå rundt med nøkkel til din bil. I softwaren skal det være mulig å stenge ute nøkler som er mistet etc. De kan seff fortsatt låse opp bilen, men de kan i alle fall ikke kjøre avgårde med den og selge den enkelt i "andre markeder".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå