Gjest Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 veiv eller kam sensor. er min tanke.. kan jo også være blandingsforhold, altså "falskluft"..
Bjornhbjelland Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Hvordan fikser jeg det? Noe jeg kan gjøre selv eller?
Gjest Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 jobben ja, men som med det aller meste, du trenger diagnose utstyr.
Flextron Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Her selger dem runde tåkelys til e39 fra 1996-2000 http://www.htrade.no/shop/
Bjornhbjelland Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Salti! Akkurat det jeg var på jakt etter! Tusen takk! Noen som har erfaringer?
Tomcandersen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Ingen erfaring, men disse har de også på ebay til 46$ pluss litt frakt.. kan være et tips...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Takk for tipset! Har en evt. Link? Fant ikke no navn eller produsent på lysene, så vet ikke helt hva jeg skal søke etter! Edit: fant de på ebay! Skal bestille i løpet av dagen! Endelig!
Bjornhbjelland Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Da var tåkelysene bestilt! Venter i spenning! Og i morgen skal sommar felgene på! Ser fram til gliset! veiv eller kam sensor. er min tanke.. kan jo også være blandingsforhold, altså "falskluft".. Kan du forklare litt, hjelpe meg litt viss det er en/alle de? Hva som har forårsaket det, hvordan fikse osv? Dyrt å få Bavaria til å se på det og fikse osv? Edit 1; Har en rasle/skrangle lyd når jeg setter bilen i Drive og Revers (rekkefølge ikke viktig). Kommer når jeg står i ro/tomgang. Forsvinner delvis når jeg skrur av AC. Kan det være AC pumpa/vannpumpa så gir seg etter 12 trofaste år? Edit 2; Lurer også på om det går an å skifte farge i Angel Eyes park lysene. Om det er fibertrådet i ringene rundt eller om det er pærer. Litt små lei den gul'ish fargen. Noen? Litt mye nå, men er nybakt bil eier og ble automatisk hobby nummer 1. Setter pris på all hjelp
Bjornhbjelland Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Skal si det er lenge siden det har skjedd noe her! Prøver på nytt: Har lastet opp en video av det jeg mener i posten ovenfor: Noen som vet/hørt/gjort/fiksa? Sinnsykt irriterende å kjøre under 1000rpm utav foreks. parkeringsplass å eneste du hører er den skranglinga av bilen
Flandy Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Du har ikke lite servo veske da? Er ikke helt lett å høre hvor lyden kommer fra på videoen, men servo pumpen står jo rett under dynamoen! Og det virker som at det er i det gjørne det bråker mest.
Bjornhbjelland Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Nei, jeg vet, er ikke så lett høre over motoren. Tror ikke det er lite servo væske, men for all del kan sjekke. Bilen er i drive på filmen, da den lager mest støy. Når jeg setter den i park, og slår av A/C, så stopper å roer støyen litt, men ikke mye. Er det A/C kompressor som synger på siste vers?
Flandy Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 A/C vi mest sansynlig ikke lage støy når du slår den av! Siden den ikke går rundt lengre! Jeg vil anta at det er lagrene i dynamoen som er gåen eller lite servo veske! Ta av reimen til a/c-en og se om lyden er vekke! Den har egen reim!
Ralph Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Min krasler som ett uvær også, vært sånn siden jeg kjøpte den men fungerer enda. Ser ingen grunn til å bytte før den ryker da ny koster 8000,- på BMW. Koed selger forøvrig brukte til rett over 1000,-. Hvilken stand de er i er ikke godt å vite.
Bjornhbjelland Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Kjempe greier. Da vet jeg endelig hva som lager lyden. Min er under ganske hardt press for å bli byttet tror jeg, bruker den jo hver dag og den klirrer, klanger, skurrer å durrer så hadde vore fint å fått den byttet! Har funne brukt deler helt ned i 1000kr inkl. mva på www.finndel.no . Genial side for brukt deler. Landsbasert database for brukdeler. ;D
Bjornhbjelland Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne skikkelig lykter til min E39 520? Har noen billige depo lykter nå med kjip diode ring angle eyes. Har lyst på hvite ringer, gule går, noe med skikkelig kvalitet som ikkje robber meg til beinet! Noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå