bmw530i Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 hvordan får man ut ryggen til baksetene i en bmw e46 sedan? og av og til når jeg starter bilen kommer det feilkode på lyset men alt funker? dette kom etter jeg ettermonterte angeleyes, kan det ha noe å si? men er ALLTID kun på venstre side foran? av og til kommer det en litt rar og litt irriterende lyd vifta i midtkonsollen, høres det kjent ut? eller skal det bare være sånn mvh Andre
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Bakseteryggen skal bare være å ta tak på toppen og rykke ut. Kan sitte godt Samme med siteputa bare at den skal rett opp. Hvordan kobla du AE? Sitter parkpærene fortsatt i? Har trua på dårlig kontakt. Har samme greiene selv...
andrE36as Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 En liten off-topicm, men kom akkurat på det når jeg leste dette: På austemp i bilen min står det -37 grader konstant. Ødelagt føler?
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Når den viser -37 er gjerne føleren gåen ja. Men sjekk kontakter, ledninger osv før du bestiller
andrE36as Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Takker, får kjøre den på "grava" i kveld å ta en titt
bmw530i Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Bakseteryggen skal bare være å ta tak på toppen og rykke ut. Kan sitte godt Samme med siteputa bare at den skal rett opp. Hvordan kobla du AE? Sitter parkpærene fortsatt i? Har trua på dårlig kontakt. Har samme greiene selv... parklyset er ikke i nei, måtte klippe den bort for å koble på angeleyes, men dårlig kontakt? alle lyser like sterkt
Lars89 Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Må vel ærlig talt ikke klippe vekk org parklys for å koble på AE. Lettere og bedre å bruke strømtyv da man enkelt kan tilbakeføre det til org. Vil tro LCM oppfatter dette som gåen pære pga for lav motstand (LED bruker ikke strøm)
bmw530i Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 kan stemme det ja, men rart det alltid kun kommer på ene siden hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå