bobymarley Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Hei Jeg har en 316i e46 Problemet er at ABS lampa lyser på instrumentpanelet. Hvorfor gjør den det? Noen som har hatt samma problemet som kan hjelpe meg?
Gjest Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 det er lov å lese litt på forumet. så finner du fort ut at det er mange som har samme problem som deg. det skyldes normalt en gåen abs sensor, men kan i verste fall være defekt styreenhet. hvor bor du? jeg har originalt bmw diagnose utstyr, kan feilsøke og reparere dette for deg billig. holder til ved rena, ikke så langt fra hamar.
bobymarley Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Jeg er ganske ny her på forumet. Du bor litt for langt unna. Jeg bor i Drammen. Så det er best å ta en diagnose på bilen mener du?
Gjest Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 for å finne ut hvilken sensor, evt hva som utløser lampa, ja. velkommen til forumet
bobymarley Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 har noe lignende problem igjen,nå lyser airbaglampa :S
Gjest Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 sensor matte i pass sete, eller ledn brudd under setet. kan også være en beltestrammer..
bobymarley Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 sensor matte i pass sete, eller ledn brudd under setet. kan også være en beltestrammer.. stemmer! det var beltestrammeren
bmw530i Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 du var heldig at det var beltestrammeren på min er det matta og det koster å bytte
Gjest Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 er ikke noe problem å bytte denne matta selv om man bare er tålmodig. men krever at du tar deg tid, har div tenger tilgjengelig, og en del lys. Så må du jo slette feilminnet etterpå.
bmw530i Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 menjeg har del skinn sportsinteriør, har hørt man må kutte opp sete for å erstatte denne?
Gjest Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 var hvertfall nettopp med å gjorde det på en e46 med sportseter og alcantara. Vi måtte ikke kutte noe. TIS sier heller ikke noe om å kutte noe.
Lars89 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Jeg ville vurdert en slik. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... ioQ5fVideo Den får bilen til å tro at det sitter noen der hele tiden så alle airbager blåser. Men er kræsjen så ille at airbager utløses er bilen ferdig uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå