turboolsen Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 låsepinnene til håndbrekket har løsna bak i der. må bytte bremseskjold pga rust. '' må jeg ut med hjullager og hale pakka eller hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ut med nav, og da ødelegger man hjullageret. Så det må og byttes. Men det som blir gjort i raksis er å kutte det nye skjoldet i to å sveise det sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboolsen Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 ja det og kappe det i 2 og sveise sammen hørtes jo greit ut men må jeg ikke litt ut med navet likevel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboolsen Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 tror jeg prøver meg på skrue og mutter istedet for de låsepinnene jeg skjønner ikke helt det med og sveise det sammen . kommer jeg til skruene til skjoldet uten og ta av navet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ja. Hm, du tar ett sveiseaparat og sveiser skjoldet helt igjen. For man har først delt det nye skjoldet i to. For om du hadde sett på bilder (google) så hadde du sett hvordan skjoldet ser ut. problemet er at du ikke fr trædd det på plass. Om man da deler det i to på midten f.eks, så får man det på plass (først fjerne det gamle) . Når det er montert, så sitter du med to halvdeler som er skrudd på bilen. Men sveis de sammen. Så du har ett helt skjold igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboolsen Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 takk. da fyrer jeg mig,n hehe. men da trenger jeg kun ta av skiva og håndbrekkskoa ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboolsen Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 takk for det:) håper de har på lager i ski i mårra så blir det bytta i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå