Gå til innhold

bilde av ditt "dekkstrekk"?


Anbefalte innlegg

Noen av dere dekkstrekk entusiastene som kan hjelpe meg? Kjører fortiden med 215/35/19 på 8.5 felg, og 225/35/19 på 9.5 felg, Federal dekk.

Er ikke fornøyd med strekken dette gir, er det dekkene som er breie, dårlig strekkbare, eller er det den lave profilen som ødelegger? Er like mye felgen som stikker utenfor dekket som det er dekket som strekker seg.

Ser slik ut nå:

y3swlcisugi9v39vpiaq.jpg

Lurer på å bytte dekk til neste sesong, hva burde jeg da gå for for å få en fin strekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere dekkstrekk entusiastene som kan hjelpe meg? Kjører fortiden med 215/35/19 på 8.5 felg, og 225/35/19 på 9.5 felg, Federal dekk.

Er ikke fornøyd med strekken dette gir, er det dekkene som er breie, dårlig strekkbare, eller er det den lave profilen som ødelegger? Er like mye felgen som stikker utenfor dekket som det er dekket som strekker seg.

Ser slik ut nå:

http://images.bimmers.no/files/y3swlcisugi9v39vpiaq.jpg

Lurer på å bytte dekk til neste sesong, hva burde jeg da gå for for å få en fin strekk?

Har akkurat samme problem som deg. 195/40/17 på 8x17 Federal 595 EVO, og det er knapt strekk, kun felgen som er på utsiden. Ble drit skuffet.

Dekkene virket også veldig brede, er ikke store forskjellen på bredden på mine federal 195/40 i forhold til Pirelli 235/45 som satt der.. :( Får nok ett plassproblem pga det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på meg da vel! Kjøp rotalla, beste strekkdekkene som er laget.. også er dem holdbare,de ryker ikke så veldig heller. Det er det eneste negative. Er vel ingen rundetidsdekk, men det er helt ok i forhold til mye annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på meg da vel! Kjøp rotalla, beste strekkdekkene som er laget.. også er dem holdbare,de ryker ikke så veldig heller. Det er det eneste negative. Er vel ingen rundetidsdekk, men det er helt ok i forhold til mye annet

Okey, er de store eller små i størelsen? Hva vil du anbefale på 8.5 og 9.5 i 19'' størrelse? Gjerne godt med strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på meg da vel! Kjøp rotalla, beste strekkdekkene som er laget.. også er dem holdbare,de ryker ikke så veldig heller. Det er det eneste negative. Er vel ingen rundetidsdekk, men det er helt ok i forhold til mye annet

Okey, er de store eller små i størelsen? Hva vil du anbefale på 8.5 og 9.5 i 19'' størrelse? Gjerne godt med strekk.

De er det jeg vil kalle middels egentlig, hvertfall ikke store.. de har kantbeskyttelse.

195/40/19 foran, og 215/40 evt 225/35/19 bak trur jeg blir ideelt på felgene dine. Det blir en del strekk, men ikke utenfor rimelighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...