Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skal montere xenon på coupeen min. Nå gjør jeg det hovedsaklig for å få bedre lys, men vil gjerne at det skal se bra ut og.

Er det noen spesielle kombinasjoner som ser veldig bra ut? Sammen med AE feks? Tåkelys, nærlys og hovedlys?

Legg gjerne inn bilder. Litt vanskelig å se for seg hvordan det blir.

/Jan Tore

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha xenon på fjernlyset, synes det ser jalla ut å bare ha det i tåkelys. men det er min mening da ;) Boksene i motor rommet er satt opp med at den ene sitter på siden av luftfilteret og opp på fjærringsbenet liksom. Og på andre siden så står den på siden av radiatoren :)

Skrevet

8000k er jo sjukt blått sånn egentli.

Hadde aldri hatt mer enn 6000k i kjørelys, skifta selv fra 6000k til 5000k pga. syntes det var for blått.

Må jo også nevnes at du får best lys hvis du har 4300k ;)

Skrevet

Fikk montert 4300k i kjørelysa i dag. Kjøpte til tåkelys også, men den ene ballasten virket ikke, så jeg får bytte det i morgen.

Uansett, veldig fornøyd med lyset! Ser også veldig bra ut. Legger ut bilde i morgen.

Skrevet
8000k er jo sjukt blått sånn egentli.

Hadde aldri hatt mer enn 6000k i kjørelys, skifta selv fra 6000k til 5000k pga. syntes det var for blått.

Må jo også nevnes at du får best lys hvis du har 4300k ;)

Enig med deg her, 6000k er absolutt maks synes jeg. 4300k er sykt bra i fjernlys, og ser også best ut :)

Skrevet
Fikk montert 4300k i kjørelysa i dag. Kjøpte til tåkelys også, men den ene ballasten virket ikke, så jeg får bytte det i morgen.

Uansett, veldig fornøyd med lyset! Ser også veldig bra ut. Legger ut bilde i morgen.

Jeg har også 4300k i kjørlys, men sliter med å finne parklys som matcher. Prøvde noen LED-lys fra bilextra, men de var veldig blå i forhold. Hvordan har du gjort det? Eller andre som vet om noen pærer som matcher? :)

Skrevet

Jeg har også 4300k i kjørlys, men sliter med å finne parklys som matcher. Prøvde noen LED-lys fra bilextra, men de var veldig blå i forhold. Hvordan har du gjort det? Eller andre som vet om noen pærer som matcher? :)

Har for øyeblikket ikke skiftet pærer i parklys. Synes det så greit ut med gule. Men det er klart at det sikkert hadde vært penere å ha dem i samme farge.

Har også kjøpt AE ringer på Biltema. Hvilket lys er det normalt å ta tilførsel fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...