AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Noen som kan fortelle meg funksjonen til disse knappene? Snakk om en e36 325i Automat.
maartn Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Hm.. vanligvis er det jo sport og vinter program.. A og M som står der? Resten er vindusheisene
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Hm.. vanligvis er det jo sport og vinter program.. A og M som står der?Resten er vindusheisene Tenkte på A og M ja Noen som har litt mer info om disse? Hvordan er det å stoppe bilen og starte den igjen.., er den tilbake i "standard program" eller holder den seg i vinter eller sport? Takk
maartn Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 På min går den hvertfall i standard etter stopp/start.. Ser du har gir 1,2,3 på din kasse, mens jeg har 2,3,4 .. kan det være du må sette den i M for å bruke gir 1,2,3 ? Har du testet litt?
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Ingen aning om hvordan dette funker.. Har du A og M knapper..? Eller har du litt annet der med en sånn skyveknapp?
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Ok.., var slik bryter jeg fikk svar for sist jeg spurte også.. Derfor spør jeg igjen med bilde av den aktuelle bryteren.. Noen som har slik som på første bilde her, og vet hvordan det funker? Takk!
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 har du sjekka i boken til bilen? Nei.., men er vel noen her som har lik som vet mer om det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå