Termy Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike : ?
-Roger- Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 WOW En sånn kunne jeg tenkt meg Ebay kanskje?
Leadfoot Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Åååååh, hadde ALLTID lyst på en lekebil med lys, bremselys, blinklys, det hele når jeg var liten! Bare at jeg hadde lyst på en tidlig 90talls Volkswagen Passat Variant Uten at jeg vet hvorfor!
Termy Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Det ser dårlig ut på ebay, desverre : -(
-Roger- Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Etter å ha lest kommentarene på youtube så virker det som om en fyr har ettermontert lyspakke på en vanlig modellbil. Men han modifiserer og selger til kunder står det. Send epost til denne adressen og spør. (Jeg har hvertfall sendt allerede ) michel-lichtsysteme@web.de
Termy Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Etter å ha lest kommentarene på youtube så virker det som om en fyr har ettermontert lyspakke på en vanlig modellbil.Men han modifiserer og selger til kunder står det. Send epost til denne adressen og spør. (Jeg har hvertfall sendt allerede ) michel-lichtsysteme@web.de Jeg så det, så jeg har allerede sendt inn Dette er jo et 'must' å ha!
bmwkizn Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Skikkelig kul den der. men regner med han som selger dem tar seg betalt for dem også
opt Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Dette tror jeg ikke er noe man begynner med hvis man har pølsefingre og lite tålmodighet
SSM Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Nei så jævli kult Hehe! Slik har jeg og lyst på
Trond e30 cab Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Oi Den var sykt rå! Gi beskjed hvis du får noe svar om pris på noe slikt!
mAZE Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Han har laget mange forskjellige modeller ser jeg. Meget bra håndarbeid det der og krever nok utrolig mange timer. Gjennomført og rått. Kunne tenkt meg noe slikt, men vil tro prisen er høy.
noekult Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Dette tror jeg ikke er noe man begynner med hvis man har pølsefingre og lite tålmodighet +1 Jeg ble satt ut når han slo på fjernlysa
flonoen Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Kjøpte meg en 1/18 alpina c1 2.3 hos hobbyland i Bergen her om dagen (presang til meg selv siden jeg hadde null hull hos tannlegen, viktig å belønne seg selv iblant!), der det var lagt til hull for lys. Står ingenting om lys i byggemanualen, men jeg bestemte meg for å mekke noe enkelt, blir bare kjørelys og baklys, med hvite led, og så teiper jeg baklyktene med rød teip på innsida, eller finner en tjukk og god rød tusj. Har ikke blitt ferdig enda, kan jo se om jeg får tid til det i helga, og laste opp noen bilder. Men det er jo ikke så ille vanskelig å mekke slikt selv, kjøp noen dioder, motstander, brytere og batteri (jeg bruker 9v røykvarslerbatteri, på håret at det blir plass til det), eventuelt bare lag til kontakt så du kan koble til billig batterieliminator fra clasern. Om man vil ha blinklys blir det jo litt mer arbeid, men ordnes med en 555-timer, eller litt mer avansert med en µkontroller. Det blir litt dårlig plass til hjemmemekket i sånn 1/18-bil, men det går jo an å kjøpe seg en billig rc-bil i 1/10 skala, for rundt tusenlappen. Så er det jo kjekkere å mekke ting selv enn å kjøpe ferdiglagt!
Termy Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Så er det jo kjekkere å mekke ting selv enn å kjøpe ferdiglagt! Lykke til med å lage interiørbelysningen!: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå