aottesen Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Har akkurat kjøpt nyimportert 118d, hvor det er sinnsyke mengder utstyr (i forhold til den gamle E34`en min i allefall). Men, jeg har også en del ting jeg lurer på om er der, .. er det noe sted jeg kan finne igjen listen over hva som er på den? Jæger spurte om chassienr. da jeg spurte om iPod- og Blåtann-integrasjon.. Har de tilgang til noe form for "BMW Journal"-system? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 På min E36 fant brages bil (bmw forhandler), utstyrslisten ut i fra reg.nr. Høres rart ut om det ikke skulle gå på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Joda, det gikk jo fint det, men jeg spurte ikke om å få listen (da jeg snakket med de over telefon). Men, bare lurte på om det var en side på nettet hvor man kunne få ut denslags informasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Nei. Hvis du ikke har mulighet til å stikke innom en bmw forhandler, kan du sende en mail til gs eller koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Takk for tipset! Kan svinge innom Jæger elns i morgen. Tar de betalt for å skrive ut liste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Nei. Ikke i Ålesund iallefall, og vi er jo sunnmøringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Gii de VIN nr på bilen din, så får du listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Ringte BMW Norge, oppgav chassienr og epost-adresse, og 2 min senere hadde jeg utstyrsliten på mail Glimdrende service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå