Thomaz Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Er det no måte å sjekke det på selv på en e46?
kbteknik Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 enkleste er å sjekke hvilke servicer den har vert på, der er kmstand registrert
Bushnell Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 jeg fant det ut på en gammel mazda jeg hadde ved å sjekke eu kontroll lappen.. står notert km stand der og som regel
Lars89 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Mener man kan kontakte statens vegvesen og be om hitorikk på bilen. Hvis ikke kan man i allefall sjekke km i instrument og lysmodul med carsoft
Thomaz Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Ja ok .. Kanskje like greit å ta det på BMW.. Burde jo være en sjapp jobb det..
tangorev Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Du kan ringe BT som nevnt over.. De kan oppgi km stand ved alle tidligere EU-kontroller
mhane Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Har skrevet om dette før på forumet her. Men kan ta et kort sammendrag. Min 530d hadde justert km stand. Dette oppdaget jeg rett etter kjøp ved å lese av km stand i nøkler og lysmdul. Differansen var immidlertid liten, merkverdig liten. Fant da ut at km stand i lysmodul og nøkler stod på stedet hvil selv om bilen ble kjørt og km stand i kombi instrument økte. Når km stand i kombi tok igjen km stand i nøkler og lysmodul begynte de å telle likt igjen. Altså måtte jeg bruke EU kontroller og verkstedpapirer hvor km stand var notert for å sannynliggjøre hvor mye bilen var skrudd da jeg gikk tilbake til selger med "krav". Hvis dette ikke er et særtilfelle for min tidliger 530d så kan uærlige sjeler justere km tilbake la oss feks si 50 000km for deretter å kjøre 50 000km og både kombi, nøkler og lysmodul vil vise det samme. Da har de kjørt 100' men det ser ut som de bare har kjørt 50'.
Sir Hofstad Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Svart på emnet før, men holdt på å bli hivd ut av hele forumet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå