M30bXx Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 skal flytte til ett nytt hus ute garasje å har fått beskjed om at jeg ikke skal drasse med meg alt mulig rot fra garasjen jeg har nå, så jeg har desverre noen deler til salgs følgene: Mtech vinge til bakluke, i dønn strøken skikk, ikke noe sprekker i gummien. shadowline baklamper, disse blir polert å shinet opp, med mindre kjøper vil gjøre dette selv(bra stand, ingen sprekker) liebig front leppe(!) denne har jeg lite lyst å selge, så her bør det komme ett riktig bud.(god stand så vidt jeg husker) har noe shadowline lister også, ikke komplett. disse er i relativt god stand. zender 3delt bakfanger, å side skjørter. i bra stand, ett lite hull er kappet til hengerfeste desverre.utenom det er dette også i bra stand. kom gjerne med bud folk som vil ha dette veit vel hva det er verdt, så skambud er ikke noe vits. alt kan sendes, det meste er pakket i esker alt. er desverre snødd inne så bilde av liebig fronten har jeg ikke desverre. resten kan jeg skaffe bilder av i løpet av dagen. mvh remi
TeamBurnout Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 pris og bilder av liebig leppa å Mtech vinga?
Frederick Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Jeg er meget interessert i M-tech vingen din - byr kr. 1000 !
M30bXx Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 fant ingen bilder av den liebig fronten på nettet, så jeg skal se hva jeg kan få til idag, må ut å måke uansett må nok litt høyere opp på vingen desverre frederick.
M30bXx Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 1000kr for lampene? men da gidder jeg ikke gjøre noe med dem. skal ut senere i dag å se på stand på forskjellige ting.
Trond.S Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Den såkalte Liebig-leppa som egentlig er en M-tech del Hilsen Trond
M30bXx Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 takk for bilde trond. rimelig sikker på at denne er lik min, men den du hadde ser ikke slik ut vel ?
Frederick Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Har du ett bilde av M-teck bakspoileren ? Hva mener du den er verdt ? Kom med ett tall....jeg var på nippet å få en strøken en i Sverige for 1000 SEK nylig - der kommer de for salg med jevne mellomrom og jeg har tid til å vente......
M30bXx Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 1500kr mener jeg en strøken mtech vinge er verdt. at den er billigere i sverige osv å ebay noen ganger er jeg fullt klar over. jeg behøver ikke 1500kr for den, men jeg lar den ikke gå for 1 blank heller, så da har du en indikasjon, skal få ut noen bilder i dag, litt mye å gjøre med kjøp av nytt hus papirer osv desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå