sigge77 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 velger nå å selge caben pga lyst på noe med litt mer motor, bilen er egentlig helt grei noe små pluk, men er jo en gammel bil, bilen har nå rullet 193000, byttet notor i fjord, å byttet topp pakning i år, sitter 18" felger som på bildene lenger ned, sånn står bilen nå, som på di siste bildene,, ting som må gjøres etter hvert er å ta en forstilings kontroll, (rister litt i rattet) ,liten skade på høyre fram skjerm, å litt rust freme på samme innerskjerm,bytte to lister ved caben,,ellers er bilen i daglig bruk, motor som står i nå har sullet 220000,. bilen er eu ok til juni 2011, senkett 60/40 med supersport senkesett med fjører å dempre (nytt i 09),el stoler fremme fra audi rs2,semsket skinn ratt,,. kan å ta en annen bmw i bytte eller del betaling gjerne en cupe med 6er,. bud ,,..,,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Oj. Denne har jeg kunna tenkt meg. Savner cab litt. Pen bil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Kan det stemme at denne ble importert i 2004 ? Hvilke dokumentasjon har du evnetuelt fra tiden før den kom til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ja kan steme det,.nei det er heller lite jeg kjøpte den av et par i 40 åra i oslo i 2008, før det er det ikke så mye jeg hvet, men jeg har satt inn en 93 mod turing e 30 motor i den som dadde gått 170.000km når jeg satt den inn i april i fjor,,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 pen bil interessert i innbytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Selge felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 pen bil interessert i innbytte?? vuderer kjøpe meg e 46 så er ikke så sugen på bytte egentlig , men kommer jo helt ann på hva det er da,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Selge felga? tenkte ikke det , men kan muligens byttes i noe 18" ,,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 pen bil interessert i innbytte?? vuderer kjøpe meg e 46 så er ikke så sugen på bytte egentlig , men kommer jo helt ann på hva det er da,. Har en 2001 mondeo stv?? men det er kanskje ikke helt hva du hadde tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 pen bil interessert i innbytte?? vuderer kjøpe meg e 46 så er ikke så sugen på bytte egentlig , men kommer jo helt ann på hva det er da,. Har en 2001 mondeo stv?? men det er kanskje ikke helt hva du hadde tenkt deg? nei detsverre det er ikke noe int nei,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Så ut som en veldig fin bil, ville bytta baklykter men ellers super! Lykke til me salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleipastinj Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Kan jeg få kjøpe den alikavell ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå