Gå til innhold

91 mod e30 cab 318 i 45000,.


sigge77
 Share

Anbefalte innlegg

velger nå å selge caben pga lyst på noe med litt mer motor,

bilen er egentlig helt grei noe små pluk, men er jo en gammel bil, bilen har nå rullet 193000, byttet notor i fjord, å byttet topp pakning i år, sitter 18" felger som på bildene lenger ned, sånn står bilen nå, som på di siste bildene,, ting som må gjøres etter hvert er å ta en forstilings kontroll, (rister litt i rattet) ,liten skade på høyre fram skjerm, å litt rust freme på samme innerskjerm,bytte to lister ved caben,,ellers er bilen i daglig bruk, motor som står i nå har sullet 220000,. bilen er eu ok til juni 2011, senkett 60/40 med supersport senkesett med fjører å dempre (nytt i 09),el stoler fremme fra audi rs2,semsket skinn ratt,,. kan å ta en annen bmw i bytte eller del betaling gjerne en cupe med 6er,. bud ,,..,,.

67ize1m9iwblr0fcc6p7.jpg

9223gho157gnsojnfgb7.jpg

5hy1vjq3p5pzcw1mrryd.jpg

u4dnccjpx53e5y3kbhtc.jpg

c8iiv302haovtdns5qfb.jpg

qip7bxxuhj59bwv8smno.jpg

mroi9vcxiobttfufkpmy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan steme det,.nei det er heller lite jeg kjøpte den av et par i 40 åra i oslo i 2008, før det er det ikke så mye jeg hvet, men jeg har satt inn en 93 mod turing e 30 motor i den som dadde gått 170.000km når jeg satt den inn i april i fjor,,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
pen bil interessert i innbytte??

vuderer kjøpe meg e 46 så er ikke så sugen på bytte egentlig , men kommer jo helt ann på hva det er da,.

Har en 2001 mondeo stv?? men det er kanskje ikke helt hva du hadde tenkt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil interessert i innbytte??

vuderer kjøpe meg e 46 så er ikke så sugen på bytte egentlig , men kommer jo helt ann på hva det er da,.

Har en 2001 mondeo stv?? men det er kanskje ikke helt hva du hadde tenkt deg?

nei detsverre det er ikke noe int nei,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...