Gå til innhold

BMW E36 Sedan 318 1992 m/Xenonkit Eu-ok til 09.10 - 6000,-


Dessection
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker jeg skal selge BMW'en min som har vært bruksbil i vinter da golfen tar seg dårlig ut som det. Skal kjøpe nyere bil, så da trenger jeg ikke denne lenger.

Bilen går daglig frem og tilbake hjemmefra og til ski (halvtime hver vei), og ellers alle andre steder jeg har kjørt til. Starter hver gang nå etter jeg byttet starter og batteri.

Bilen i seg selv er igrunn ganske sliten. Kan begynne å ramse opp.

- Vindusheis på begge framdører ødelagt (har klips osv liggende som jeg bestillte fra koed.no, men gidder ikke bruke tid på det selv)

- Takluka trenger nytt drev da man hører det hopper over hvis man ikke sveiver forsiktig.

- Førersetet slitt hull i på det vanlige stedet (sidestøtten)

- Bulk i den tottalt gjennomrustne front"grill"saken. (den som sitter mellom og under lyktene, over fangeren)

- Framfanger har sprekk etter at forrige eier tok litt snø forrige vinter, og jeg har drept litt snø denne vinteren.

- Mangler skilt fremme. (hele lista med skiltholder har detti av en eller annen gang) (og ja, jeg har fått bot for å kjøre uten skilt fremme med den :P)

- Bakdekkene på både vinter og sommer-hjulene utslitt. (framdekkene vinter er greie, sommer husker jeg ikke)

- Bruker litt olje.

- En ødelagt foring i venstre bakre bærebru som gjør at toe på ene bakhjulet får flytte seg og gjør den litt "ekkel" å kjøre til man blir vant med det (nye foringer til begge sider følger med. (600kr))

- Noe rustflekker og slik rundt omkring som vanlig. Men resten av lakken faktisk ganske så bra bare man får vasket den.

- Dørene er trege på alle utenom førerdør, så må ta i litt ekstra for å smekke de igjen, men ikke noe problematisk.

- Sommerhjul på Alufelger, vinterhjul på stål!

- Vet det har vært byttet kammer osv i toppen i løpet av de siste årene

- Sitter i en Pioneer Premier cd/mp3 spiller, noen greie høytalere i hattehylle, samt noe i dørene fremme. Spiller faktisk helt greit Ligger kabler klart i baggasjen også til bass osv.

- Har div deler. Noen foringer, endeledd, div forstillingsgreier, ei ekstra bensinpumpe (NY). Lysbryterpanel med knapp for grøftelys.

Bruker rundt 0.8 på mila tror jeg.

Bilen har gått over 300k (passerte 300k for noen uker siden, så husker ikke eksakt tall)

Er det noe jeg har glemt så skrik ut!

- Ettermontert Xenon i nær og fjærnlys for bare noen uker siden! - 35w 5000k i nær. - 55w 8000k i fjern (lyser faktisk overraskende bra )

Selges 6000,- eller bud / bytteidéer osv.

Bilen står i Askim / Østfold. Ca 50min fra Oslo

https://svvgw.vegvesen.no/http://tim...tRegNr=JD22518

n18ouzgpmxuu9fb42dnk.jpg

n6ynea3givsd8fgrilyr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...