Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg skal være med å lage musikkvideo for et band som heter Hall of Shame fra Jaren. I den forbindelse ønsker de at en "feit" bmw skal delta. Filmen skal være ferdig 18. mars. Mer informasjon kommer på onsdag. Filmes med fordel i nærheten av Gjøvik.

Skrevet

hva er bilens rolle i filmen? Skal den stå stille og være litt i bakgrunnen nå og da? Eller skal den grisekjøres no jævlig å ligge mest mulig bre med masse blårøk. Og full bil med masse herjing i bilen.

Skrevet

Musikkvideoen blir spilt inn onsdag 10. mars i Fjellhallen i Gjøvik. Planen blir nok å filme blant annet bilen i introen og litt ut i videoen, da bandmedlemmene kommer ut fra bilen og begynner å spille. Bilen vil synes i bakgrunnen under spillingen. Fimen blir sendt inn til svisj, MTV osv...

Kontakt erik_em88@hotmail for mer info

Skrevet

Hallo folkens!

Jeg er personen som har påtatt meg ansvaret for å få tak i bil! Planen er altså, som 316 skrev ovenfor, at bilen skal brukes som en bakgrunn mens bandet spiller låta si. Dette skal altså skje inne i en stor hall. Bilen skal ikke brukes til noe annet enn for synet sin skyld. Vi har diskutert om bandmedlemmene skal komme ut fra bilen før de begynner å spille, men dette er ikke bestemt helt enda. Det blir uansett maks 3-4 personer det er snakk om. Ingen herjing, helt klart!

Musikkvideoen kommer til å bli BRA! Vi gjør det skikkelig da vi først holder på. Vi har blant annet fått tak i en hel del statister som skal være med pluss et fullt sett med kostymet som mange vil komme til å kjenne igjen fra TV.

Så om noen vil stille med bil, så kontakt meg på en av følgende to måter:

Mail: erik_em88@hotmail.com

Tlf: 41665145

MVH

Erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...