316 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 En kamerat av meg skal være med å lage musikkvideo for et band som heter Hall of Shame fra Jaren. I den forbindelse ønsker de at en "feit" bmw skal delta. Filmen skal være ferdig 18. mars. Mer informasjon kommer på onsdag. Filmes med fordel i nærheten av Gjøvik.
ehrnst Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 hva legge si feit bmw? klassisk 7'er, 6'er eller snakker vi overhora rosa e36 cab med spinners?
316 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Filmes med fordel i nærheten av Gjøvik... Det er ikke så fryktelig langt fra Oslo.
Halvor89 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Kunne joina jeg, men bilen er på vinterlagring. Og lilla e36 er vel kanskje ikkeno bedre enn rosa...
badsha Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 kunne joine jeg har fin svart BMW som trolig du vil like;)
Wacman Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 En E28 shadowline, er det en "feit" nok bil?
Sjøbuse Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 hva er bilens rolle i filmen? Skal den stå stille og være litt i bakgrunnen nå og da? Eller skal den grisekjøres no jævlig å ligge mest mulig bre med masse blårøk. Og full bil med masse herjing i bilen.
NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 ja greit å vite, kunne vært morro å stilt opp med bimmern
Rollerboy Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Bor på gjøvik jeg, og har en litt opphora e36 coupe : )
316 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Musikkvideoen blir spilt inn onsdag 10. mars i Fjellhallen i Gjøvik. Planen blir nok å filme blant annet bilen i introen og litt ut i videoen, da bandmedlemmene kommer ut fra bilen og begynner å spille. Bilen vil synes i bakgrunnen under spillingen. Fimen blir sendt inn til svisj, MTV osv... Kontakt erik_em88@hotmail for mer info
musicproduction Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Hallo folkens! Jeg er personen som har påtatt meg ansvaret for å få tak i bil! Planen er altså, som 316 skrev ovenfor, at bilen skal brukes som en bakgrunn mens bandet spiller låta si. Dette skal altså skje inne i en stor hall. Bilen skal ikke brukes til noe annet enn for synet sin skyld. Vi har diskutert om bandmedlemmene skal komme ut fra bilen før de begynner å spille, men dette er ikke bestemt helt enda. Det blir uansett maks 3-4 personer det er snakk om. Ingen herjing, helt klart! Musikkvideoen kommer til å bli BRA! Vi gjør det skikkelig da vi først holder på. Vi har blant annet fått tak i en hel del statister som skal være med pluss et fullt sett med kostymet som mange vil komme til å kjenne igjen fra TV. Så om noen vil stille med bil, så kontakt meg på en av følgende to måter: Mail: erik_em88@hotmail.com Tlf: 41665145 MVH Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå