Tiller Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Skulle bytte den ene demperen på min 96mod BMW 318i Touring og fant ut at det var M understell. Noen som vet hvor mann kan få tak i en M-demper til en overkommelig penge?
Tiller Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Ringte BMW forhandler og ga de chassinummeret. Så fant de ut hva bilen var levert med. Synes bilen var litt stivere og lavere enn andre E36 jeg har hatt, men da var det jo en grunn til det.
Tiller Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Noen her som vet hvor mye senk det er i M-tech understellet? Er det selve demperen som gjør bilen lavere eller er det selve fjøra? Ikke det at jeg vurderer å kjøpe en standart demper, men bare lurte.
Eksos Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Like greit å kjøpe ett par Bilstein Sprint dempere kanskje? Aner ikke hvor en original sportdemper ligger i pris, men ser for meg at bilstein ikke er dyrere iallefall..
hagenisse Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Fjærene bestemmer høyden, og det er ca 15mm på E36. Jeg hadde nok vurdert å bytte ut alt..
cheron Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Vi har M understell på fruens E36 318i Touring og vi begge er kjempefornøyd. Trenger verken stivere eller lavere bil en det vi har nå
Tiller Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Så M-fjærene er 15mm lavere enn orginale? M-demperne er litt stivere enn de orginale da eller?
Breitling Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Er 15-20mm i forskjell på et M-understell ja. Har forstått det slik at M-demperen er gass, mens den vanlige er olje, men kan ikke bekrefte/avkrefte dette. Men ikke gå i fella å kjøp en orginal sportsdemper, det koster mere enn det smaker. BMW skal vel ha 1800 (ca) for 1 demper. Da går du heller for Bilstein B6/Sprint, Sachs osv som koster litt over tusenlappen pr stk og er i tillegg bedre
Tiller Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Er 15-20mm i forskjell på et M-understell ja. Har forstått det slik at M-demperen er gass, mens den vanlige er olje, men kan ikke bekrefte/avkrefte dette. Men ikke gå i fella å kjøp en orginal sportsdemper, det koster mere enn det smaker. BMW skal vel ha 1800 (ca) for 1 demper. Da går du heller for Bilstein B6/Sprint, Sachs osv som koster litt over tusenlappen pr stk og er i tillegg bedre Men det vill ikke bli noen ugjavnheter om jeg kjøper en demper av en annen type eller en orginal ikke M demper?
hagenisse Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Blir nok noe underlige kjøreegenskaper med forskjellige dempere. Kjøp to stk bilstein sprint og bytt på begge sider. Er den ene ferdig er ikke den andre i nystand..
Tiller Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Blir nok noe underlige kjøreegenskaper med forskjellige dempere. Kjøp to stk bilstein sprint og bytt på begge sider. Er den ene ferdig er ikke den andre i nystand.. Så sant å sant. Kommer til å bestille to stk. Fikk pris på uorbina M-tech demper fra Schmeidmann i Skien, 1600kr stk. Noen som vet hva Bilstein dempere koster?
Breitling Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Bilstein B6 koster 1290,84,- pr stk hos GS. Hos PedersensRacing.no koster B8 Sprint 1295,- , mens B6 koster 1095,- pr stk
Tiller Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Har fått satt på hvite blinklys forrand og sotet det gule på baklyktene. Det er midlertidig da jeg ser etter rød/hvite. Har også fått tak i E46 kappsler så den fikk et litt freshere look. Har også montert spiller med pop-up skjerm. Morro med gadgets Bilder kommer imorgen.
Tiller Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Noen som fortalte meg at jeg burde bytte no topp eller taarn lager naar jeg bytter demperne ogsaa. Noen som kan bekrefte dette? Eventuelt vet hva det heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå