matts Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Noen som har tips eller råd om hvordan jeg skal fjerne 320i merket på bilen min? Skal fjerne det, men er litt usikker på hvordan. Så håper noen her har gjort det samme med bra resultat Mats
Hawkon88 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Bruk et fiskesnøre og "sag" gjennom limen. Evt du kan ta en fille/klut rundt spissen på et flatt skrujern og knekke det av. Limrestene fjerner du med citrusrens og gnikking i sirkelbevelgelser. Pass på at bilen er ren, så du ikke riper opp bilen.
Morgan GS Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 varmepistol går fint men ikke for mye varme ... da slipper teipen lett.
steinar84 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 varmepistol går fint men ikke for mye varme ... da slipper teipen lett. +1 det gjorde jeg på min funka fett. polerte litt etterpå for å få det helt fint.
bmwkizn Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Bruk meisel og slegge. så pusser du med vinkelsliper etterpå
matts Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Takker for svar! Tror nok jeg går for bmwkizn sitt
bmwkizn Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Takker for svar! Tror nok jeg går for bmwkizn sitt Høres bra ut Anbefales
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Vinkelsliper med diamantblad, grunning og lakkbokser i bilens kode - blirsåbraatte!
SofaKingFresh Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Bensin og fyrstikk. Litt bensin rundt "320i" og tenn på. Ikke la det brenne for lenge! Så tar du bare en tang og drar det av! Husk oppvaskshansker og piratlue. Gjorde dette på min, og resultatet ble helt OK. Altfor mye energi i kroppen kjenner jeg! Haha. Unnskyld ! : )
Evenol Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Varmepistol/hårføner, bruk fiskesnøre til å skjære gjennom limet forsiktig. Vask/rubb bort rester og poler opp etterpå.
urgem3 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 hent en traktor med lessapperat så knytter du fast 320i merket i lessapperatet og løfter det av
Wacman Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Dersom du er flink til finmanøvrering med snøfreser, finn en med over 10hk og fres det av (dæven,mye fine forslag her altså!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå