Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hytte bestillt! Håper bilen blir klar til den tid. Dette blir gøy Morgan :P

Gleder meg til å se M3'n og "M3'n" i aksjon :D

Distanse: 488,9 km.

Estimert tid: 8 timer, 20 minutter

Skrevet
Blir over til søndag jeg, kommer med samboeren! Så om noen er gira på en øl på kvelden, så send meg en PM :P Bor på Bud Camping! Plus Bud Camping ?

Sier seg selv hvilken drikke som må nytes på den campingen ja :lol:

Skrevet
Blir over til søndag jeg, kommer med samboeren! Så om noen er gira på en øl på kvelden, så send meg en PM :P Bor på Bud Camping! Plus Bud Camping ?

Jeg og Samboern kjører også til Bud Camping fredag, Og blir til Søndag denne helgen. Vi blir ihvertfall med på en pils :)

Skrevet

Trenger ikke å melde deg på nei. er vistnok bare en facebook gruppe for å se hvor mange som tenker å komme :)

Skrevet

Jeg og Samboern kjører også til Bud Camping fredag, Og blir til Søndag denne helgen. Vi blir ihvertfall med på en pils :)

Heya, jeg skal også overnatte på bud campingen fra fredag til søndag så pils.. uhm :-k , ja!

Skrevet

Heya, jeg skal også overnatte på bud campingen fra fredag til søndag så pils.. uhm :-k , ja!

Høres bra ut :) Tror dette blir en topp helg. Gledings :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...