ullsokken Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 JEG BLIR MED PÅ ØL HAHA, jasså blir det skikkelig party på campingen? Synes jeg ser BMW etter BMW parkere, sprette øl, så gå ut av bilen
mrmpower Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 party og party da tror nokk bare noen øl tørste kommer og joiner de som har leid seg inn på campen sprett øla og gå ut av bilen likte den EDIT: tenkte meg om, FULL PARTY!!! agregat med noen PDA høgtalere, kassevis av øl, nei tønner, stor scene med bilvask osv, ohyeah
mrmpower Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 kjøpte en slik "bøttegrill" på bunnpris her en dag fikk NESTEn plass til 3 sommerkoteletter tok sin tid, men det ble mat
bmwkizn Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Hørtes ut som en plan gutter. Får håpe gutta fra Bud stiller med noen snertne jenter som kan være behjelpelig med å vaske bil+++
mrmpower Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 kan få den horminelle ny gravide dama (kvigå) til å vaske bilan
Morgan GS Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 lover godt dette hører jeg .. hehe vi jobber med siste innspurt til Gatebil våler.. nå phuuu går vel akkurat i år også deretter full gass og fokus på treff 29 mai
thoslags Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 når du hører "PTSHHH..kling kling " Hehe, ja. Men tenker eg skal køyre på lørdagen. Tar 4-5 timer å køyre herifrå, so lurer på når eg skal reise
mrmpower Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 leid deg inn på bud camping? er usikker på når de andre camperene er i området da, kansje de har klekket ut en plan? (har dere?) men samma for meg da bor 5min unna
thoslags Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 leid deg inn på bud camping? er usikker på når de andre camperene er i området da, kansje de har klekket ut en plan? (har dere?) men samma for meg da bor 5min unna Har reservert hytte frå lørdag til søndag. Men tenkte at det sikkert går fint å køyre på lørdagen så lenge det ikkje begynner før 12 liksom. Men veit ikkje heilt når folk tenker å komme Går eg glipp av mykje om eg kjem i 2 tida f.eks?
bmwkizn Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Blir det no saftige rabatter på parts å accesories under treffet Morgan? :)
Ivanrogov Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Rabatter er jeg med på, hva med fin pris på 2x2 eksos til fks... E60 520d? Ellers, noen i BUD som vil låne bort hageslangen sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå