Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

party og party da 8) tror nokk bare noen øl tørste kommer og joiner de som har leid seg inn på campen :) sprett øla og gå ut av bilen :P likte den :lol:

EDIT: tenkte meg om, FULL PARTY!!! agregat med noen PDA høgtalere, kassevis av øl, nei tønner, stor scene med bilvask osv, ohyeah :lol::lol:

Skrevet
:lol: Hørtes ut som en plan gutter. Får håpe gutta fra Bud stiller med noen snertne jenter som kan være behjelpelig med å vaske bil+++ :lol:
Skrevet

lover godt dette :-) hører jeg .. hehe

vi jobber med siste innspurt til Gatebil våler.. nå phuuu går vel akkurat i år også :D

deretter full gass og fokus på treff 29 mai

Skrevet
når du hører "PTSHHH..kling kling " :lol:

Hehe, ja. Men tenker eg skal køyre på lørdagen. Tar 4-5 timer å køyre herifrå, so lurer på når eg skal reise :)

Skrevet

leid deg inn på bud camping? er usikker på når de andre camperene er i området da, kansje de har klekket ut en plan? (har dere?)

men samma for meg da :) bor 5min unna :twisted:

Skrevet
leid deg inn på bud camping? er usikker på når de andre camperene er i området da, kansje de har klekket ut en plan? (har dere?)

men samma for meg da :) bor 5min unna :twisted:

Har reservert hytte frå lørdag til søndag. Men tenkte at det sikkert går fint å køyre på lørdagen så lenge det ikkje begynner før 12 liksom. Men veit ikkje heilt når folk tenker å komme :?: Går eg glipp av mykje om eg kjem i 2 tida f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...