Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle helst vært der, men noen må jobbe også :(

Møtte mange snasene bmw'er på vei til jobb idag, som mest sannsynlig skulle på treff da! :D

Skrevet

Da var treffet over for min del. Må si at det var en herlig dag med MANGE pene biler :D Gratulerer til alle vinnere :applause: Særlig Haugen som vant Peoples choise med sin hvite e30 som han har brukt lang tid på å pusse opp :D Veldig artig å cruise over atlanterhavs veien med rundt 50 andre!

Og takk til GS for strålende opplegg! :applause:

Gleder meg allerede til neste år! :D

Edit: Bilder kommer etterhvert, må bare se hva jeg har fått til ;)

Skrevet

Takker som Mats, til gutta på GS for et meget vellykka arrangement :D

Mange fine biler, og mye hyggelige folk som man kjenner igjen fra forumet også! :D

Skrevet
Mange fine biler, og mye hyggelige folk som man kjenner igjen fra forumet også! :D

Du sier noe der Tore. Vi fra Bimmers, som kjenner hverandre best via nick her inne på forumet, skulle gått rundt med navneskilt med forumnicket på, hehe :wink:

Men litt seriøst, synes det er greit å få plassert et fjes i forhold til nicket jeg kjenner fra forumet her :) Mange jeg har hatt god kontakt med her inne som jeg egentlig ikke vet hvem er :)

Morsomt treff med mange gode gamle klassikere :)

Ikke alle som hadde skjønt at man skulle kjøre mellom kjeglene på slalomkjøringa, men publikumsvennlig ble det hvertfall da, hehe :D

Skrevet

Konge dag med masse herlige biler, folk og trivsel på høyt nivå :) Som de to over her sier så er d morsomt å treffe folk som man snakker jevn med her inne på formuet :) Morsomt!

Vil også si at informasjon ang chiptrimming var veldig interessant å få med seg. Mange ting der jeg ikke hadde peiling på fra før alle fall.. Spesielt d som ble sagt av de såkalte "powerboksene" som selges!!!

Håper GS gjentar dette neste år.!! 8)

PS: Stor takk til ///Mordi som yter god service for med-kamerater her på Bimmers og personlig tar med deler til donering :mrgreen: Tusen takk ///Mordi !!! Skylder deg en!

Skrevet

Takker for et knallbra treff, og ei kongehelg med mange hyggelige mennesker :) Ser frem til neste år allerede :)

Skrevet

Må si meg enig me de over meg jeg også, hadde en knall dag!! Tilogmed været var på vår side, kjempe opplegg!! Veldig mye fine biler, mye bra info fra GS folkene, FMS og BMW CCN. Var en fin avsluttning med turen over atlanterhavs veien, nydelig landskap!!

Jørgen: Det skulle vel bare mangle, må jo stille opp får Bimmers-vennene sine! Var jo ikke store tingen heller :P

Skrevet
Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!? :lol:

festing var det ikke mangel på ;):lol: Ble en bra helg. dansband og greier på den lokale rorbua Lørdags kveld. Så ble en meget morro helg :)

Skrevet
Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!? :lol:

festing var det ikke mangel på ;):lol: Ble en bra helg. dansband og greier på den lokale rorbua Lørdags kveld. Så ble en meget morro helg :)

ble mer enn nok festing ja :)

Skrevet

Treffet var bra, mykje fint å sjå på.

Men selvfølgelig varkje det min dag idag.

1. Tusen takk til idioten i E34 520 med sveisa sperre som spann på grus med bilen min rett bak der det sa pling plong framme i fangaren min som var lakkert for 6måna sida.

2. Tusen takk til jenta på ferja ifrå solavågen-festøya der bilen honna trilla bak i fronten min og bulka inn grillramma.

Ellers var det ein flott dag :)...

Skrevet

2. Tusen takk til jenta på ferja ifrå solavågen-festøya der bilen honna trilla bak i fronten min og bulka inn grillramma.

Ellers var det ein flott dag :)...

Håper i det minste at dama var fin! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...