bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 jeg leste bare på terminlista på BMW ccn jeg. Ikke vet jeg hvorfor de har valgt Ålesund
doffa Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 er ikke dette samme helga som bmwccn sitt treff ? Nope. De har Vårtreff i Skien 8 Mai. Og det er landstreff i Ålesund 18-20 Juni Ålesund? Landstreff? Henger ikke på greip spør du meg... Ålesund er en av lande norge sin fineste by. får håpe der er sol og fint vær som i fjor. 30 grader og skyfri himmel:) eg er med
Endre Hånde Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Landstreffet i Ålesund da er 02/classic. Det vil bli vanlig treff i Molde 01.Mai sannsynligvis siden NAF har Olsvika i år også.. Håper på Ålesund til høsten. Ingen av disse er bestemt enda, men vi skal ha et møte på det ganske snart.
Mr.Silver Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Dette høres kjempe bra ut Morgan Godt å se at det blir en dato der jeg er hjemme fra sjøen Gleder meg allerede
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Takk Håper det blir knallvær.Litt kjedelig å kom på treff med møkkete bil. Og så det går an å grille å nyte noen pils på campingen etter treffet
mrmpower Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Takk Håper det blir knallvær.Litt kjedelig å kom på treff med møkkete bil. Og så det går an å grille å nyte noen pils på campingen etter treffet fått samlet en gjeng den 28mai da ordnet grilling og pilsing før den store dagen ;P ordne æn ring du da morgan, så kan vi showe
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Ja det er en mulighet. Vi kommer den 28 mai uansett så
BmwFrik Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Reiknar med vi reiser oppover med ein E34 525TDS - E12 520(6er) - E36 M3 =) Gler Oss!
HagenJR Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Rekner med vi kommer noen biler fra Hemne også, jeg stiller ivertfall:D
Larsegutt Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 er ikke dette samme helga som bmwccn sitt treff ? Nope. De har Vårtreff i Skien 8 Mai. Og det er landstreff i Ålesund 18-20 Juni Ålesund? Landstreff? Henger ikke på greip spør du meg... Vi som bur både i Ålesund i lengre Nord kjører ofte nedover til Våler og Rudskogen treff for å DELTA å ha det SOSIALT å gøy med felles intEresser. Hvorfor ha det på samme plass år etter år da? Mange synest en lengre kjøretur, kombinert med overnatting osv er kjekt! Virkelig sette av en helg til bil interesse er ikke å forakte spør du meg! Men det virker som om turen nordover er mye lengre en turen sørover....rart det der, men forteller vel mer om dem som grammer seg. Gleder meg forresten til treffet ved GS! Jeg kommer!
maartn Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 De tror det er motbakke vet du, og med 316 sliter det på motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå