Gjest Ulvehjerte Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 (endret) Slettet Endret Oktober 9, 2017 av Ulvehjerte Får fortsatt kontakt fra ukjente
kbteknik Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 vet om en fin en . det er en 98 mod. orig 520ia, antrazitgrau. som jeg ordnet til en i familien. kjøpte den i fjor med defekt motor (toppakning) kjøpte en 525ia motor og girkasse som hadde gått 110000 km, dette ble montert i bilen (av merkeverksted)hvor samtidig vannpumpe og alle reimer ble byttet. nåverende eier har kjørt den på naftest hvor den eneste bemerkning var begynnende rust på bakluke. i tillegg er førersetet litt slitt (grått stoff) bilen har 2 nye felgpakker med nye vinter og sommerdekk begge på alufelger. det er en konge kjøremaskine litt mere info: klima som fungerer den store cd spiller med opgraderte høytalere nivoregulering (alle luftputer byttet i januar 2010) cruisecontroll ikke røyket i bilen eukontrollert november 2009 med 0 anmerkinger pris 65000 jeg har ikke lakt den ut for salg enda, da jeg må få tatt masse bilder og dokumentasjon , men i neste uke tenker jeg den kommer på finn.no da har du litt igjen til at kjøpe deg skinninteriør jeg kan skaffe det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå