Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med trim av 95' 2,5tds motoren? (m51d25)

Fins jo chips i angros på anna hvert nes, men noe mer enn det finner jeg ikke...

Noen som vet av noe trix med pompa? Er det mulig å bytte dyser? Turboflens?

Skrevet
vet hvertfall at hvis du har automat så er det ca 90 % sjanse for at girkassen ryker hvis du trimmer den. Har du manuell går det fint:)

Det er vel å ta i litt... Er flere på forumet her som har chipa tds med automat uten problemer. Du øker kanskje sjansen for girkasseras med chiping, men jeg har da hørt om en del ras der det ikke har vært no chip inni bildet...

Skrevet

trinn

1: chip, billig og greit, ca 170-180hk normalt (jeg kan gjøre dette for deg, har en tråd på kjøp og salg)

2:en vass chip og mer ladetrykk,eksos Får ofte stygg tomgang, ca 200hk

3:ombygging av pumpe, større turbo, større ic, eksos, bilen "må" mappes av noen som kan dette og det finner du ikke i norge (jeg har prøvd). Dette fordi jeg føler meg ganske sikker på at min gamle er den eneste eller en av svært få i norge dette er gjort med. du vil også trenge kraftigere clutch og ikke umulig bruke den store traversen og diffen (min sprakk). med riktig mapping skal man kunne nå 300hk ++

turboflensen er noe bmw greier, så skal du bruke en billig og god turbo må du også lage nytt grenrør.

dyser skal du ikke bytte, dette fordi det er en forkammer diesel og de fløder mer enn nok.

jeg kan bygge om pumpa for deg, men er ikke vits i det uten at du også er villig til å bruke de $$$ resten koster.

Skrevet

nei.

man bytter ut sentrale deler av pumpa.. også kalt element.

jeg trenger noen til å mappe, eller program til å gjøre dette.. si ifra om du er int i et bytte.

Skrevet
nei.

man bytter ut sentrale deler av pumpa.. også kalt element.

jeg trenger noen til å mappe, eller program til å gjøre dette.. si ifra om du er int i et bytte.

Som sagt,

jag kan ordna detta. Men jag har kopierskydd på mina chip :);)

Mvh//A.Fekzen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...