Skage Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Selges for 2200kr. Ligger ferdig pakket, og klart til henting i østfold, kan også leveres i oslo,akershus,østfold eller vestfold, ettersom jeg er mye på farten i disse fylkene. Desverre uten diffusor. tlf 98678090.
Skage Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 De skal være hele og fine de, fulgte med en bil jeg kjøpte!for nesten pakke opp å se...
Skage Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Er komplett med tåkelykter og lister, den er litt sånn blå/svartaktig i fargen...gadd ikke å ta av all plasten,for skal bare selge de.....
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Er det nytt eller brukt ? Du burde pakke opp og ta ordentlige bilder, kjedelig for en event. kjøper å finne masse riper og sprekker han ikke var klar over..
Skage Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Dem er jo selfølgelig brukt,ettersom de er lakkert, dro i plasten,så jeg fikk se sidene og sånn,og det så helt ok ut!!Men de er jo selfølgelig ikke rett fra lakkboksen....
opeth84 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 ...burde virkelig ordne med bedre bilder om du vil få solgt dette. noe som er 1/4 pakket ut,hjelper lite for potensielle kjøpere..
opeth84 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 frontfanger er ikke m5, kun vanlig e39 preface! ser slik ut ja, for jeg har nemlig HELT lik fanger, og den er iallefall ikke en m5 fanger
Skage Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 javel....?åssen ser m fangeren ut da??fikk det bare med en 520 jeg kjøpte,så har ikke tenkt noe over det egentlig....
Skage Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 tok en titt på google bilder, ser jo med en gang at frontfangeren ikke er m ja da sier vi det sånn at jeg er åpen for bud på alt....
Skage Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 selger det bare samlet, den er original ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå