BMW318TDS96 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Noen som har erfaringer med plastikk termostathus? satte dette inn for noen dager siden har sett når jeg har kjørt at det til stadihet kommer luft i systemet men i dag kokte den ser det kommer trykk (damp) ut av plasthuset har skrudd det godt til men det hjelper ikke andre forslag til hva jeg kan gjøre der? Motor m43 94 mod
AlXz Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 O-ringen og/eller pakningen der er fin også? Ingen sprekker i termostathuset? De plast greiene sprekker fort :/ Tror ikke det er mye de egentlig skal strammes heller..
BMW318TDS96 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Jeg skrudde det opp og fant ut at de to plasfestene inni huset var røket så termostaten bare hang og slang inni det,skal ned til bilekstra i morgen og kreve nytt for det er ikke mere enn 1 1/2 mnd gammelt
Lars89 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Dårlige greier... Sikker på at du monterte det riktig? Har selv klart å sprekke alu termostathus ved feilmontering (pakning lå skeivt) Tåler ingenting...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Var inne nå og henta ny,har ikke dratt til hardt den sklir jo inn i sporet der den skal så det skal godt gjøres for og sette de på feil,selve huset var ikke sprekki men de to som holder termostaten fast inni huset var røket
1and0nly Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 på en kompis sin E34 skulle man bare stramme 8-10Nm. Dette fant han ut etter å sprukket 2 termostathus:P
Azeton Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 I bentley/haynes bøkene står det hvor mange NM de forskjellige dimisjonen skal strammes. Er ikke snakk om og stramme til det man har på alle skruer som står på bilen.. Rart ikke flere hjulbolter ryker når folk står med 1m forlenger arm og hopper på den for og stramme den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå