Astri Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ja det var for å legge press på dørtrekka når eg monterte det, men det er ingen merker etter verken etter skrutrekker eller tape. Det bakpåførersetet er en lomme som er originalt på setet med mye rart oppi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 påskebump, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vivestadkongen Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Ja det var for å legge press på dørtrekka når eg monterte det, men det er ingen merker etter verken etter skrutrekker eller tape. Det bakpåførersetet er en lomme som er originalt på setet med mye rart oppi... Okei! Jeg også vet at det er en lomme bak på setet, men hva er det svarte? Er interiøret slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 nei det e beltene etter barnesetet når det sto bakovervendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Då va go bilen min solgt. *grin* Det va ein tung avgjørelse, men håper eier får like mye glede av bilen som eg har hatt. Gratulerer.... Venter spent på tråd her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg