mudbug Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Hei! Hver morgen hørte jeg ulyd som kom fra vifte??. Ulyden forsvant etter at motoren var varm. ulyden hørte kun etter at bilen parket en natt. Jeg tror at det er viskokopling som har skiftet for ett år siden. Vannpumpet har jeg skiftet for 30K siden. Har noen erfaring med dette??? Takk for rådet.
dagerik Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Kan du forklare lyden? Kan være 20 forskjellige ting, uten å få vite ca hvordan lyden er..
Wolfeh Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Bearing inside your secondary air pump is worn out. You need to replace the whole pump. $120 on ebay, $350 at dealer. Kan det være dette?
mudbug Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Bearing inside your secondary air pump is worn out. You need to replace the whole pump. $120 on ebay, $350 at dealer. Kan det være dette? Hei! Jeg har ikke air pumpe på min bil. Jeg fant ut at det var løpehjul som hengte sammen med dynamoen. Sprøyte litt KD-40, så ingen ulyd etter neste morgen. . Skal skifte den i neste uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå