bbmw Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Heisann. Tenker å lakkere opp min gamle 316 til våren (mai/juni) i original farge igjen. Er det noen som har noen gode erfaringer i Bergen eller Haugesund området? Er på jakt etter noen som gjør et grundig og bra arbeid, men ikke nødvendigvis de største og dyreste selskapene. Slengte ut en annonse på www.mittoppdrag.no også. Kom gjerne med erfaringer og priser.. Takke for alle svar!
BMWPower Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Lakkeringen ved siden av Ford i Haugesund, på Lysskar. De er klart dyktigest i Haugesund Jeg og alle jeg kjenner i bilmiljøet i Hgsd bruker dem, absolut å anbefale.
e30 tic Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 kem skal ein spør etter der.? eg må ha lakk på e30'en innen et par mnd
Weltzin Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Har god erfaring med Suldal billakkering i Sandeid. Har lakka framskjerm og noe småflekking pga rust for meg, og klarer ikke se forskjell.. Verre med bakluka som ble skifta på garanti hos BMW, lakkert av lakkverksted som er nabo med Bavaria i Haugesund.
RoaldJ Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 ...må få legge til at vi har bytta lakkerer/firma nå Weltzin
sladjan Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Lakkeringen ved siden av Ford i Haugesund, på Lysskar.De er klart dyktigest i Haugesund Jeg og alle jeg kjenner i bilmiljøet i Hgsd bruker dem, absolut å anbefale. Hva tar de for lakkering av bil der da ?
Julianv Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Anbefaler Slengesol lakk og karroseri i bergen ved fabrikkgaten? Der med danmarksplass Virkelig profesjonelle og har fått sykt mye god tilbakemeldinger etter hva jeg har hørt/lest/erfart.
JTS77 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Lakkeringen ved siden av Ford i Haugesund, på Lysskar.De er klart dyktigest i Haugesund Jeg og alle jeg kjenner i bilmiljøet i Hgsd bruker dem, absolut å anbefale. Bjerkenes og brekke? De har lakka for meg og med bra resultat. Anbefales
BMWPower Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 kem skal ein spør etter der.?eg må ha lakk på e30'en innen et par mnd Spør etter Atle
BMWPower Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Lakkeringen ved siden av Ford i Haugesund, på Lysskar.De er klart dyktigest i Haugesund Jeg og alle jeg kjenner i bilmiljøet i Hgsd bruker dem, absolut å anbefale. Hva tar de for lakkering av bil der da ? Da må du nesten ringe høre med dem. De er ganske ok på pris, men kvalitet koster mer enn å lakke selv i garasjen. Men som regelen sier: Ingen god lakkering er billig & ingen billig lakkering er god
BMWPower Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Lakkeringen ved siden av Ford i Haugesund, på Lysskar.De er klart dyktigest i Haugesund Jeg og alle jeg kjenner i bilmiljøet i Hgsd bruker dem, absolut å anbefale. Bjerkenes og brekke? De har lakka for meg og med bra resultat. Anbefales Jepp
codex Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Torgersen Lakkering i skåredalen (ved kiwi ) har eg hørt mye bra om
sladjan Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Ingen god lakkering er billig & ingen billig lakkering er god Kan desverre ikke si meg helt enig der. Alle lakkererer er jo overpriset som F***. Kjenner flere som har lakket bil for 15tusen oppi sunnmøre f.eks. med en bra resultat. Svart selvfølgelig. Men verksteder som krever 30-40tusen for lakkering er jo bare sjukt overpriset. Snakker uten demontering. En pris på 20-25tusen høres rimelig ut for meg viss di skal pusse selv. Men vi bor jo i norge, et land der alt er overpriset på de verste.
bbmw Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Takker for svært god tilbakemld!! Får prøve Haugesund tenker eg, nermest også. Gleder meg til å få den lakket..var i Stavanger å hentet 325ix idag, så nå blir det andre boller under panseret på 316:p Noen forslag til alternative hvitfarger? Originalt er alpin weiss 1 tror eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå