Bættele_Beist Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Heisann, bare lurte på hvilken av de 3 styreboksene jeg skal hente ecu nr fra, jeg ble litt i tvil her. Det står jo 3 nesten kliss like bokser ved siden av hverandre... Hvilken av disse er motorstyringen?? Setter pris på rask tilbakemld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 den det står DME på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bættele_Beist Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Det står ingenting på boksene foruten serienr, men spiller ingen rolle, jeg fikk hjelp fra dem på Trimchip til å finne riktig boks ved hjelp av nr. Så da blir det spennende å se om det blir merkbar forandring i ytelse/forbruk Noen her som har gjort dette før? Er det bare å sprette lokket og ta ut chipen og montere den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Vipper av et lite hvitt deksel som dekker org chipen,sett inn den nye der å vips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 ECU nr är 0 261 200 179. Jag har en guide på min hemsida om hur man byter lösa chip, http://www.fekzen.se/guide.pdf Jag har för mig att 535i har den enkla boxen med enbart ett kretskort, så du kan kolla direkt på punkt 5 så ser du hur enkelt det är. Tänk på att nya chipet ska ha skoran åt samma håll som det gamla hade! Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bættele_Beist Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Takker! Jeg er nå spent på om jeg klarer å ødelegge noe når jeg skal gjøre dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei du må jo bare ta ein titt på http://www.millerperformancecars.com/ hvist du har en 535. Selger w.a.r. chip slik at du kan programere det selv og samme med open LMM i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå