Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Etter dårlig økonomi i forhold til en viss ihjelskrudd e30 ser det ut som det blir bil på meg igjen.. Denne gangen skal jeg ha en bil jeg kan bruke mer tid på å kjøre enn å skru på ! Har vært i noen møter hos den lokale banken og bankdama høres positiv ut.

På mandag (mest sannsynlig) får jeg endelig svar, og i mellomtiden ser jeg da etter potensielle kjøpsobjekter. Jeg vil få ca 140 000 å kjøpe for, bilen må være fra 2003 eller nyere, og desverre ikke ikke noe større enn 320. Jeg ser etter en bil med grei kilometerstand (ikke over 150k), som har utseendet med seg, da gjerne m-tech2 utvendig, gjerne gromt interiør også!

Har litt sansen for stasjonsvognene, men coupe/sedan er heller ikke feil !

Her er en av bilene jeg har sett litt på:

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1058667;Modified=1266420198

Kom med forslag !

Skrevet
Den så jo virkelig fin ut for den prisen! Skremmende lav pris på E46 for tiden :( Men det der er 318d eller? Pen bil!

ja ikkesant ! nå er ikke de bildene veldig klare, men ja !

Vet ikke :shock: er vel 318 eller 316 ..

Skrevet

sto at det var diesel i anonnsen men syntes det var en veldig lav pris selv om det er 318d.

Skrevet
sto at det var diesel i anonnsen men syntes det var en veldig lav pris selv om det er 318d.

den jeg stussa litt på også.. har ikke snakka med fyren som eier den, men er jo greit å høre om det er noe plukk..

Skrevet

ja skulle hørt på det.. kan jo være det er en bensiner og at han har trykket feil..

uansett vis det er en 318dt til den prisen er det jo absolutt en fin pris !

Skrevet

ja regnet med det ja..

du må nok en del opp i pris vis du skal ha en 2003 eller nyere med litt utstyr osv.

du finner vel sikkert en 316i/318i med lite utstyr til den prisen.

Skrevet
ja regnet med det ja..

du må nok en del opp i pris vis du skal ha en 2003 eller nyere med litt utstyr osv.

du finner vel sikkert en 316i/318i med lite utstyr til den prisen.

veit.. begge deler går egentlig for min del.. men noe utstyr er alltid greit, samt kilometerstand selvfølgelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...