e`30 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Har til nå hatt to stykk e30. En sedan og en coupe nå. Har hatt ett problem med begge bilene att når jeg skal sette bilen i revers, så tar girspaken i konsollen og drar den med seg litt. Har prøvd mange ganger og få stilt dette eller funne ut hva som jer dette på min forge e30. Har så vidt sett på det på den nye e30'en. Er det noen her so vet hva som jer att girspaken tar i konsollen? Er utruli irriterende. Mest irriterende att jeg ikke har funne ut hva som gjør det
Larsinnj Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Tror det gjør det på alle E30ne jeg har sittet i og. Er nokk ikke noe å bry seg om.
Jan S Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Det skyldes slitt giroverføring. Følgende bør byttes: 2, 6, 8, 11, 13, 14, 15 og 19. Det er lurt å ta med 10, 12 og 16 i samme slengen. Det står hvordan dette byttes i denne linken: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... shings.htm
e`30 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Får ta og bestille inn og skifte da Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå