Gå til innhold

Diverse til e46-e38-e23-e32-e34 - Vestfold


cheron
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Har du interiør til e34 touring, og eventuelt eksosannlegg til 3liter v8 motor?

Har stoff interiør til Touring her hjemme i Norge og ett svart skinn interiør til Touring i Tyskland.

Eksosanlegget ble solgt, har kun de røra som står på V8'ern igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du fargekoden? Var egentlig på utkikk etter blått interiør. Har du sidepaneler og alt det andre til den?

Eventuelt hvor mye skal du har for det sorte skinn interiøret?

Fargekode? Desverre.. Du mener dørpaneler? Nei det har jeg ikke. Kun setene.

Skinninteriøret går for mellom 7-10 000. Må sjekke tilstanden i helga først. Dette er KOMPLETT. Rullegardiner på dører bak osv. Elektriske stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det er elektriske stoler fra før. Eneste jeg er ute etter er å få tak i nakkestøtter på bakseteryggen. Kanskje litt vel å bytte hele innredningen for det. Vet du om det går å feste nakkestøtter på en bakseterygg som ikke har hull for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det er elektriske stoler fra før. Eneste jeg er ute etter er å få tak i nakkestøtter på bakseteryggen. Kanskje litt vel å bytte hele innredningen for det. Vet du om det går å feste nakkestøtter på en bakseterygg som ikke har hull for dette?

Uten å være sikker, så tror jeg ikke det går nei. Må være spor/fester til nakkestøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen ide om hvor jeg skal få tak i baksete/bakseterygg med nakkestøtter i riktig farge? Er vel ikke bare bare å trekke om..

Hoggeren eller her på forumet? Blåe seter? Ikke det mest vanlige tror jeg :)

Kan jo se i Tyskland om en bil vi kjøper opp har blått intereiør, men da MÅ du kjøpe hele interiøret! For tror ikke jeg blir kvitt resten liksom om du bare kjøper baksete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...